28. август 2010.

За тебе

И, на чему смо сад? Ти си, изгледа, рекла своје, или сам се ја прелако препознао у твојим речима. Ја сам, изгледа, опет зајебо ствари, јер је то оно што ја најбоље радим. Иако је све била истина, опет се ту нашло нешто да засмета. Моја непажња, твоје инсистирање, мој идиотски одговор (иако је реалан, не верујем да се ишта дешава али смо у нормалним односима) и твоја јака реакција. Моја реакција на твоју реакцију, ти се љутиш, ја се љутим. Ничему не води.

Можда сам те и потврдио. Не верујем да нисам онај коме је све то упућено. Нисам ти рекао ништа после онога. Нисам ти рекао ништа јер осећам да ти ништа не желиш да чујеш, и све што бих рекао било би сувишно и грозно. Треба да сам мало мања флегма. Можда ми не би синоћ узели пиво и отишли неки болесници које први пут видим у животу. Можда бих и тебе успео да задржим.

Ето тако. Можда ово и никада нећеш прочитати. Свеједно сам желео да знаш. Ја ти ништа нећу рећи јер ти не желиш да ишта више чујеш од мене. И рекох ти да двосмислице нису добре.

11 коментара:

  1. Nisam Ona, ali da se javim. Ja sam završila s ovim mojim po 200ti put ali prvi put bez osećanja krivice. Postoje ljudi, koji, ma šta da se desi, ma koliko da te povrede, uvek se oni osećaju kao žrtve. UVEK! I uvek se ti osećaš kriv zbog nečega i pitaš se, wtf? Nema wtf, isprojektovano je tako. Nekad ovakve konstrukcije održavaju vezu. Možda to nije slučaj kod tebe, ali ja sam ovo morala da napišem. :) Uvek je važno biti veran sebi, tada ne možeš ništa da si prebaciš, da saovo, da sam ono. To sam. Fertig.

    ОдговориИзбриши
  2. I jungle queen ima apsolutno pravo. Tako sam s i ja petljala s tu nekim. I on je ucek bio najveća 'žena' u društvu, možda je i ta tavoja takva, možda ne.

    Kako god okreneš i obrneš, jedan razgovor ne bi škodio. Pozovi je i reci joj sve ono što on i ja nismo znali.

    ОдговориИзбриши
  3. Урадио сам нешто сулудо... Упоредио сам нашу везу са отетим пивом у овом тексту. То сам тек сад увидео.

    Џангл, заиста не верујем да је то случај код мене, али савршено знам да и такве ствари постоје. Само мислим да сам овог пута изневерио и себе.

    Дороти, а да она не мисли за мене да сам највећа "жена"? И верујем да је тако. А разговор не знам куда би водио, и да ли би га уопште било. Решила је да избрише све што се десило из свог живота.

    Није ту било преваре. Да ли се вреди борити кад је изгубљено поверење?

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Kao je rešila da pređe preko tebe?

    Sačekaj je pred kućom, sa cvećem ili nekom drugom sitnicom koja je njoj (ili vama) značila. Reci joj da ne želiš tako, pozovi je na sok. Trebalo bi da se ostalo desi ili ne desi samo od sebe. Kako god, pokušaj! ;]]

    ОдговориИзбриши
  6. E,baš se uvek vredi boriti...Možda je to ono što je sve vreme pokušavala da ti pokaže, ili je samo želela da čuje da je ona ta za koju bi bio spreman da se boriš.Ne da je osvojiš, nego da budeš jak i za nju,kad zatreba.Možda si je samo zato razočarao, što si digao ruke u trenutku kad je to učinio i neko drugi.Možda je ostala sama i rešila da i ona digne ruke od svega.I da tako ostane.Nadam se da će pročitati ovo..Volela bih da su meni ovako nešto neki ljudi ispisali kad mi je bilo teško.Nadam se da će znati to da ceni.A,opet...Dvosmislice su glupost.Kao i pivo...

    ОдговориИзбриши
  7. P.S. Želela bih samo da bude jaka i ne zaplače kad ovo pročita.I da ga ne pročita hiljadu puta,jer to nikuda ne vodi.

    ОдговориИзбриши
  8. Хмммм... Овај пост ми делује превише интимно да бих га ја коментарисао и просипао неке савете и мудрости, али, у сваком случају, желим ти срећу ако ти је стало! :) :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive