24. август 2010.

...

14 коментара:

  1. Она. Отишла својим путем, или...?

    ОдговориИзбриши
  2. Пусти. Наће се друга. Није једина. А што каже један мој друг, и да се нешто догодило није довека. Надам се да се још није верила.

    ОдговориИзбриши
  3. Ih, što mrzim to, "pusti". Uvek može da se nađe neko drugi, i treći, i deseti.. A šta ako je onaj prvi bio pravi..? To je jako komplikovano. Evo, ubi' se sad razmišljajući, a zaključka opet nema.

    ОдговориИзбриши
  4. Зашто ви лупате главу око тога? Ја сам само ставио три тачке. Три тачке су знак недовршене мисли... Отприлике као што се Амели убила размишљајући, а закључка нема o_O

    ОдговориИзбриши
  5. Ma ne lupamo glavu. Baš zato što si stavio tri tačke, dobili smo priliku da razmišljamo, svako u svom pravcu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Амели, није смак ако нам се изгуби лик који нам се свиђа. Размишљај то са становишта "Суматре". ;-) Сви кажу да је живот непредвидив, и ко зна шта нас чека.

    ОдговориИзбриши
  7. Дакле ово је још један мој успешан пост :)

    Ја не знам шта ме чека, и свиђа ми се Харијево тумачење. Зато сам и ставио три тачкице, има још простора за радњу ¦)

    ОдговориИзбриши
  8. Hm.. Harry, život jeste nepredvidiv. Ali, lepše je kad je nepredvidiv u dvoje.

    ОдговориИзбриши
  9. Хвала ТоМЦее! ;-)

    Јесте, Амели, ко још не би волео да је на пустом острву с вољеним бићем. Па нема те особе на свету, био то и најгори емигрант, који би пристао на робинзонску самоћу. Али, исто тако, да ли си спремна да будеш на том истом острву с неким ко би те радо појео на спавању, јер мисли само како да преживи? :-)

    ОдговориИзбриши
  10. Hm.. E, pa vidiš, baš zato se ja ubi' razmišljajući. Nikad ne možeš da znaš.. Ili možda, kad stvarno naiđe taj neko "pravi", možda će s tom nekom osobom biti sve potpuno drugačije nego što je do tada bilo, pa ćeš sa sigurnošću moći da tvrdiš da je to to.. Ne znam.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive