23. август 2010.

Мотиви са Грзе


Едит бај ТоМЦаа, 2010









9 коментара:

  1. Prvi put čujem za Grzu. Izgleda baš ko prelepa listopadna šuma. A tek leptir!!! Da li ste pili vode sa potočića?

    ОдговориИзбриши
  2. Ја сам овога пута пропустио то задовољство, не знам због чега, само сам мало уквасио руке... Мајка се умила, можда је и пила ону лепу хладну воду са извора. (јој! сад бих је попио)

    После је држала придику оцу како су 20 година у браку а тек сад је одвео тамо... Мислим да је то злочин против човечности ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. Досад сам о Грзи знао само са часова географије. Нешто лепо и освежавајуће на твом блогу ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Ej, i ja bih malo te vode s potoka.. Uh, što volim vodu s potoka, i volim da se igram u toj vodi i da tražim zanimljive kamenčiće.. ali već davno nisam videla potok, a kamoli pila vodu iz njega. Tužno, znam.

    ОдговориИзбриши
  5. Стефане, ако си којим случајем вечерас гледао Бинго и песму, могао си да видиш пар кадрова са Грзе... Мада нису ништа бољи од мојих фоткица ¦D Свакако је освежавајуће, а за лепо - помислио би човек да на мом блогу одавно већ ничега лепог нема? :)

    Амели, да, све то. Не знам шта те спречава, али ти то можеш, сигурно! Отрчи колико данас до најближег потока и пусти машти на вољу. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Фотке су сјајне. Поготово ми се свиђа она с лептирима. :-)

    ОдговориИзбриши
  7. За финални производ морао сам се сам потрудити - смањити количину плаве и мало појачати контраст. Све слике су ми биле некако тмурне, тако их је усликала камерица мог самсунгета... Али добро, бар има 3.2 мегапиксела ¦D

    Око тог лептира сам се највише исцимао, никако да га ухватим са раширеним крилима... На крају је побегао, а мени су остале 3 сличице и на све три он је у сличном положају. Ова ми се највише допала :)

    ОдговориИзбриши
  8. Схватам, и мени је каткад криво кад ми не успе слика, па морам да се бавим још додатно обрадом у Photoshop-у. Али, добро... Вреди се потрудити. :-) Ко зна, можда се допадне некој џирлики та слика, па је стави на свој desktop или можда чак као слику на свом блогу, ако га има. Мало је тих који знају за copyright, укључујући и мене. :-)

    ОдговориИзбриши
  9. А не, био је то ЕјСиДи Си, не знам да користим Фотошоп :)

    А што се копирајта и џирлика тиче, то су ваше (или њихове) ствари. Мени би било драго да ме неко цитира, а да ли ће ми узети слику са блога... Слободно :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive