20. август 2010.

Позитивна енергија

Уз Божју помоћ доживесмо и овај дан. Данас сам баш супер, "осећам нешто чудно у ваздуху", радујем се животу.

Јуче смо обишли Јужни Кучај, прошетали до изворишта Грзе, дружили се мало са природом. Волим да одем тамо, осећам се слободно. Понео сам неке утиске. Ако можете, обиђите, нећете се покајати.

Оно ружно што сам имао прилике да видим је повремени пластични и други отпад остављен од стране немарних излетника и једна дивља депонијица негде на пола пута коју су направили неки локалци који су ту изградили, гле чуда, дворац. Мрзим разметљивост, нарочито људи према природи.

Оно лепо било је различито биље у коме уживам иако је углавном коровско, онда призори корења које штрчи из одсечене земље (иначе земља је углавном црвеница), река, тако чиста и хладна на своме изворишту, и оно лепо камење обрасло маховином, лишајем и којекаквим пионирима вегетације.

Можда накачим неке слике овде, али не сада.

Пешачили смо доста, али ми није сметало јер волим да пешачим на дуге стазе, а ова и није тако дуга (око 4 km у једном правцу). Једино ми је све деловало преспоро, али пошто сам ишао са родитељима нисам хтео да их пожурујем. Иначе, до горе се може и колима, ако баш не можете да препешачите раздаљину од Доњег дома на самом почетку (ту је одмаралиште, спортско-рекреативни центар).

И тако, ако не знате где бисте могли у шетњу, обиђите Грзу. Понесите штошта за грицкање и пиће, можете и да роштиљате ако волите (ја нисам поборник паљења ватре у живим природним окружењима). Лепо је :D

Напунио сам се позитивном енергијом, сад сам опет пун живота и чекам следећу пустоловину (одлазак до Врњачке бање сутра, ако Бог да) ¦D Реткост је да моји имају годишњи одмор, па ми је интересантно да путујем са њима.

8 коментара:

  1. О(т)длично, свиђа ми се та атмосфера, одмара ти душу, а дивота је кад се нађе и по која џирлика: ех, онда не видиш ништа између Бога и ње, сем неба. :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Волео бих, заиста бих волео. Чак и психолози кажу да равница није добра за човека... Јааако ми се иде одавде, било где, да има макар неко брдо, макар неки шумарак... Ова војводина убија...

    ОдговориИзбриши
  3. Џирлике су опасне, умеју оне и да покваре атмосферу, али оне фине могу да је улепшају ¦D

    Стефане, сврати када те пут нанесе овамо, нећеш се покајати!

    ОдговориИзбриши
  4. Priroda je nepresušan izvor energije i inspiracije. Čist vazduh! Kamera, nešto za pojesti, nešto za popiti i piči. Ja palim u nedelju u brda, na Säntis u Švicu. Nadam se da neću umreti penjući se. Ako preživim biće lep blog post a možda bacim koju sliku panorame :)

    ОдговориИзбриши
  5. О, има и таквих што знају да улепшају атмосферу до оног степена да касније не верујеш самом себи да се то догодило. Али, што ти кажеш, има и таквих поред којих би збрисао при првој кривини, или би је гурно у понор. :-D
    Ха-ха! Покушавам да се сетим тог мита кад је неки момак гурнуо цуру у провалију. xD

    ОдговориИзбриши
  6. Џангл, нисам стигао да ти пожелим срећан пут. Пиши :)

    Хари, знам и те што неизмерно улепшавају атмосферу, једну сам видео синоћ на концерту... О том потом :D

    Сети се тог мита па ми испричај. ¦)

    ОдговориИзбриши
  7. ToMCee, ovo zvuči predivno.
    Možda i svratim ovih dana, svakako tražim neko lepo mesto za izlet.
    Nadam se da si se lepo proveo u Vrnjačkoj Banji. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Само напред. Накачио сам неке сличице данас, свидеће ти се сигурно :)

    У Бањи ништа ново, можда сам био мало мрзовољан због превише шетње, писаћу о томе следећи пут. Тамо сам усликао неке патке у језеру... Натерао сам маму да ми купи фрулицу, сад учим да свирам ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive