16. август 2010.

ДосаДан

Изгоре га данашњи дан...

Планирао сам да устанем рано. Спавао сам до 13 као заклан. Онда сам устао, јео, решио судоку, свирао два сата, играо с бабом карте, побегао од неке деце из комшилука, играо Frets on Fire, шреостало ми је још да једем и да одем до града да видим шта има ново.

Јучерашња "журка" је била смешна, добро да сам отишао на време. Данашњи дан је искоришћен за одмор. Ваљда ћу сутра устати раније и коначно отићи да видим за ту личну...

Смешно како време брзо пролази. Можда и тужно... Битно је постојати.

9 коментара:

  1. А ми нисмо имали струје пола дана. Две сахране у комшилуку. Не знам да свирам :( а моја баба не игра карте :( уз то немам судоку :( И шта друго да радим кад струје нема? Смарао сам се.

    ОдговориИзбриши
  2. Заборавио сам да поменем да ти пост има супер име! ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала, хтео сам да напишем "Досадан дан", али сам се предомислио... :)

    Чек, то је стварно гадна ситуација. Али си могао да пишеш или тако нешто, за то ти не треба струја... Сутра ће бити боље.

    ОдговориИзбриши
  4. Да пишем?? Без струје? Драги мој Ти-Ем-Си, не сећам се кад сам задњи пут писао руком а да то није било у школи :Р Покушао сам нешто да читам, али ни то није ишло... :(

    ОдговориИзбриши
  5. Хех, то и није баш добро. Мада ја имам више поверења у комп, често се отиснем на папир, нарочито када ми комп није у близини. Тада обично пишем ситним, брзим словима, која понекад тешко и сам могу да растумачим. Немам баш поверења у папир, али му се ипак поверавам...

    Са читањем сам уфитиљио :(

    ОдговориИзбриши
  6. Написао сам код КјурФорПејн (http://tiny.cc/jpowm), шта је најчешће најбоље кад ти је досадно, или кад те увати пред-депра стање :D

    Али... ипак, чак кад си и сам, чаша хладног пива прија у ово време ¦)

    ОдговориИзбриши
  7. У, деране, па предузми нешто, иначе ћеш се отопити као сладолед у корнету. Само, немој мувати другарице, јер ћеш настрадати, па ћеш морати, као ја, да бришеш што даље од њих, да тражиш стан у Петроварадину. :-D

    ОдговориИзбриши
  8. Slažem se s Harijem. Nađi neku devojčicu. Život će ti odjednom zasijati.

    ОдговориИзбриши
  9. Ништа вас не разумем... Осим овог за пиво ¦D

    То што се ништа не дешава значи само да сам био уморан. И сада сам, могао бих мало да одспавам, ноћас је било гадно...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive