15. август 2010.

Крађа

Маскирао сам се. Ставио сам на главу чарапу. Имала је цветиће на местима за очи. Упао сам у мјузик шоп. Почео сам да пакујем робу, не гледајући шта је. Онда сам се предомислио, распаковао и отишао. Оставио сам поруку да ништа нисам узео и да се извињавам због обијене браве.

Узео сам да шљакам нешто. Продавао сам лимунаду. Чаша лимунаде - 350 динара, кригла 500. Људи су почели лудачки да купују, стварно не знам одакле им онолике паре. Скупио сам довољно да имам за електричну гитару и поприлично добар комплет бубњева. Отишао сам у исти мјузик шоп и купио одговарајуће ствари. Питали су ме да нисам чуо за покушај пљачке, рекао сам да не знам ништа о томе... Сунуо сам им паре на сто, нису сумњали.

Отишао сам у подрум. Скоро смо га средили. Полепио сам картоне од јаја што сам их нашао одбачене по пијаци. Онда сам наместио бубњеве а гитару оставио са стране. Сео сам, одвалио музику до даске и почео да трескам. Онда сам позвао Ћ. Он је сео за бубњеве, ја сам узео гитару. Пре тога сам искључио музику. Кренули смо неку познату ствар... Звучало је смешно. Схватио сам да ни ја ни он нисмо добри у томе. Онда сам се пробудио и провалио да сам сав у води.

А тако желим да формирамо тај "оркестар"...

8 коментара:

  1. Joj,dečije :) Ali lepo,baš lepo :) Svidža mi se i ovo :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Тако истинито... Бар за мене и гитару. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Maštanje je... sloboda. A sloboda je divna.

    ОдговориИзбриши
  4. Истина... Још да могу да реализујем машту па да будем још слободнији :'(

    Али свакако сам слободан :D

    ОдговориИзбриши
  5. Немам оно што највише волим, а ни оно што највише мрзим... Немам инструменте и немам паре да их купим.

    ОдговориИзбриши
  6. Чек чек, да ја набавим PA-800 па ћемо да оформимо бенд и тезгаримо по дијаспори. :P
    Дизелдорф - Цуфенхаузен - Стокхолм ¦) мадафакинг...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive