10. август 2010.

Време је

Време је да напишем нешто ново. Не знам колико дуго нисам био овде, кога је брига уосталом...

Време је иначе ових дана изразито чудна категорија. Свака микроклима на свету се променила, од ужасавајућих врућина у Русији до нечега... што не пратим тамо на западу. Углавном сам ја испао баксуз за ову нашу браћу из Гуче и околине, таман сам једног дана провалио како је код нас време најидеалније на свету, кад сутрадан њима град уништи све што је могло да се убере... Па стварно сам баксуз.

И тако... Време док нисам писао провео сам углавном ван свих досадних токова. У преводу - било ми је испуњено дешавањима, нечиме што је најпожељније у време када ти треба лек против досаде.

Од петог сам свирао пуно. Седмог смо отишли у село, прослависмо ћаћи рођендан. Породично-родбинско окупљање, супер је било. "Уз музику и уз песму..." Узео сам и неку парицу. Сутрадан сам био страшно уморан, не знам зашто. Време је било ужасно, атмосфера никаква, идеално за спавање, мада нисам спавао. Онда смо се вратили у Параћин и увече ме је дочекао излазак за који сам мислио да ће бити катастрофа. Било је нешто неочекивано ту, толико смо се неочекивано добро провели да сам јуче скоро цео дан преспавао. Онда смо синоћ причали о томе како је јучерашњи дан био зајебан као да је био петак тринаести, који узгред стиже ¦D

Имао сам пар чудних снова ових дана. Обновио сам неке старе контакте. Чекам да се још који обнове, тренутно игром случаја не могу бити обновљени... Размишљам о личној, данас је уторак па нисам хтео да се бијем са администрацијом, мислим да ћу сутра отићи. Стигао ми је рачун за телефон за прошли месец. Да нисам апстинирао десетак дана пред крај месеца била би тотална катастрофа (мада је и овако катастрофа).

Трошим брату интернет. Брз је, али и даље не учитавам слике у читач, овога пута зато што не бих да му узалудно трошим бајтове.

Ово је једна страница дневника. Написаћу још пар, али их нећу овде објавити. Понешто треба и мени да остане...

Оће неко на бир фест? Добра прилика да се нађемо и упознамо, мада не знам ни да ли ћу ја да идем, овако бих имао разлог више... ¦D

И да, креће нам нова сезона од четрнаестог. Пропустићу прву утакмицу вероватно. Не знам ни на другу да ли ћу ићи, мада ако будем отишао на дотични фест, онда вероватно идем и на ту утакмицу :)

Ето, то су вести које су ми пале на памет а нисам ни размишљао о њима... Одох да решим који судоку, или да искуцам још пар редова пре него што изгубим контролу над компом.

Пишите нешто у коментарима, досадно ми је! Поздрав из времешног Параћина.

9 коментара:

  1. Овде, у Панонију, још је добро, да не чује зло, али кад буду Мађари кренули да разбијају облаке топовима, има све да оде до нас. :-P Их, Војводина нема ПВО-у!

    О, лепо, мора да се баћо правио важан тих дана што има сина који му на рођендан приређује свирку: :-D

    Уф, ја нисам изашао редовно три године, нити ћу све до НС-а. На бир фест нећу моћи из много разлога, али нећу да их набрајам. Неком другом, срећнијом прил'ком. :-D

    Е, јеси ли прочитао "Ловца у житу"? :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Читао сам, писао сам чак и препоруку, негде другом половином јуна ове године... Текст "Освежење" и неки после тога. Зашто питаш? ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. Јес читао, или си прочитао? Узећу је, то је сигурно, мало да се оладим од Суматре и Лирике Итаке. :-D

    Приметио сам да ми одговарају књиге које су писали Хемингвеј, Хесе и слични њима. Требао би да узмем Хесеа. Давно га нисам читао, а потрошио сам око 800 динара за једну његову књигу. Скуп је, али је добар, мајку му! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Прочитао, наравно... За један дан :)

    Добар, засигурно. Ја се не сећам да сам читао нешто од Хесеа, али имам разлога да претпостављам. Можда и кренем са нечим из ћаћине библиотеке ¦D

    ОдговориИзбриши
  5. Прво, какав је ово увод, бре?! Написао си га као да немаш читалаца! Хммм... Друго, честитам твом тати рођендан са закашњењем од три дана. :Р

    Старе контакте обнављам само преко Фејса, што уједно значи и да их не обнављам. Већина њих са разлогом носи епитет "стари". :( А што се тиче нета, јуче ми је био тако спор да ми се на твом блогу (а хтео сам да учитам овај пост) учитавало слово по слово. Тако нешто у животу нисам видео!

    ОдговориИзбриши
  6. Свака ти част ако је тако. Ево, ја се мрцварим већ три дана с "Колибом" од Вилијема Пола Јанга. :-P

    Само настави да читаш, било шта, само да читаш. ;-)

    ОдговориИзбриши
  7. Стефане,
    Прво: увод је тотални промашај, али претпоставио сам да ако мене није било брига, зашто би икога и било? Друго: хвала, верујем да ће се и он захвалити када му пренесем :D
    "Старе контакте" мени представљају људи који су ми, ето тако, пали на памет а да сам скапирао да се нисам с њима чуо одавно и да не знам шта се догађа. Није да сам у неком "захлађењу" с њима, једноставно се тако догоди... Сеобе, обавезе и све то... Знаш већ.
    Иначе ни ја никада нисам видео да се учитава слово по слово :)

    Хари,
    Тако се испоставило. Иначе, малопре сам узео да се подсетим "Писманке" Драгана Лукића. Једна од лепших ствари које су ми остале из детињства :) Иначе, то је књига песама - писама од деде унуку. Можеш мислити... Иначе нисам читао ништа озбиљно поодавно, још од јуна, ако изузмемо неколико приповетки Иве Андрића које сам прочитао на распусту када сам се дебело сморио.

    ОдговориИзбриши
  8. Извините на изразу, али јеб'ло ме ово "иначе" xD

    ОдговориИзбриши
  9. Ха-ха, страшан си! Као и обично! :-D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive