27. јул 2010.

Уметност, кич и шунд =)

Е шта је данас уметност, да ли је то вирење у комшиницину спаваћу собу...?

Наравно да јесте =)

Слушам 202, данас имају баш занимљиве теме. У следећем сату причаће се о опорезивању стваралаца кича и шунда, или оних који их захтевају. Ја мислим да бих морао да плаћам жешћи порез на све што радим у животу.

Ја сам минималиста. Из нужности сам подесио прегледач да не учитава слике. И поред тога сасвим добро функционишем са оним што имам испред себе. Не можете веровати како ФБ брже ради када се не учитавају све оне силне сличице... И иначе сам минималиста, гледам да све непотребне ствари сведем на минимум. Зато сада имам два телефона с којима се по граду кур... шетам. Један ми служи да слушам музику, а други за све остало. Овај нови што сам добио је отац узео "за динар" јер је имао право, пошто је продужио уговор са компанијом која је конкурентна мом мобилном оператеру. Сад користим услуге обе компаније...

У телефону носим неколико песмица домаћег хип-хопа и поред тога краља подје*авања народњака свих врста - Ди-џеј Крмка (ДЈ Црмац). Да ли он својим пренаглашавањем шунда у нашој музици ствара још већи шунд, или је његов шунд уствари уметност? Тај феномен ми нико неће објаснити, али мени његове песме заиста пружају задовољење (не телесно, да се разумемо, мада имам једног друга који ејакулира буквално на све што је добро, још један феномен који ми никада неће бити јасан).

Ја сам конзумент кича, и то велики. Да нисам, све ово би ми било одвратно. Понекад ми се, поштено, и повраћа на кич. Зависи какав је кич у питању... И зависи шта сам јео =)

Некад се плаћао порез на шунд. Требало би то опет покренути. Клинци су нам благо речено ретардирани за уметност и томе треба стати на реп. Стари шундери ће већ отићи својим путем, треба утицати на младеж...

Ето, тако нешто сам хтео да кажем овога пута. Идем у БГ, у четвртак је утакмица. Позивам све вас који се сматрате звездашима да навратите, требало би да направимо лудницу и средимо Слован. Север је спој шунда (песме) и уметности (кореографије), дођите да уживате и ако не волите фудбал :)

6 коментара:

  1. Нисам једини који подешава прегледач да не учитава слике. ^_^
    Звезда наравно! Али кућа - посо - посо тај дан, што се мене тиче... ;_;

    ОдговориИзбриши
  2. lajk za klince retardirane za umetnost..
    ali ne vidim zbog cega si ti konzument kica :) ? osim sto imas telefon za dinar.

    ОдговориИзбриши
  3. Nindza, zao mi je sto moram da kazem da nisi mnogo toga propustio...

    Leaving_myself, klinci retardirani za umetnost zasluzuju dislajk valjda... A konzument sam kica jer sam tako vaspitan od malih nogu, to mi je "u krvi" 8) Dobro dosla! ¦D

    ОдговориИзбриши
  4. lajk za notice da su retardirani za umetnost, ne za njih same :)
    a za ''male noge'' :) - većina naše generacije je odrasla skoro pa uz milje na tv-u, končane zavese kod bake na vratima, brenu i tako dalje :) što jeste kič, naravno.
    ali se kasnije, kad ''porasteš'', priklanjaš kiču ili bežiš od toga. a to zavisi od tvog mozga. to je već druga stvar.

    ali, lagano. veći je kič imati blekberi od 40 hiljada a ne kuckaš dva reda tri sata, nego neki drugi fon od 1 dinar, zar ne? :D

    ОдговориИзбриши
  5. И ја куцкам три сата 2 реда... Додуше служим се Т9 системом па ми брже иде xD Изненадила би се шта све има за динар да се нађе...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive