22. јул 2010.

Шатор

Живот није бајка из само једног разлога - живот није измишљен.

Чуда се дешавају са намером. Ниједно чудо се није десило случајно. То што ми верујемо да су чуда насумична је разлог зашто смо их назвали чудима.

--

Била је анкета куда ћете ове године на одмор. Неки лик је рекао да би ишао на Јамајку, али нема пара. Предложих мојима (другарима) да и ми одемо на Јамајку следеће године.

С: Оно, 'ајде брате, ал с које паре?
Ћ: Да брате...
Т (ја): Ако немамо паре, ће да измислимо, није проблем.
С: Аха...
Т: Па можемо и Јамајку да измислимо... Нпр. одемо на "Борац" и кажемо: "Ево нас на Јамајци"...
Ћ и С: Ха-ха-ха...
Ћ: Можемо да прогласимо "Борац" територијом Јамајке и онда будемо на њиховој земљи.
Т: Или да одемо до амбасаде Јамајке у Београду.
Ћ: Дабоме, то је њихова територија. Па да буде ко у "Симпсонови" кад Хомер оде у америчку амбасаду у Аустралији. "Сад сам у Америци, сад сам у Аустралији, сад сам у Америци..."
Т: "Дум! Ми у Америци не толеришемо такво понашање, господине!"
(смех)

--

Разапнућемо шатор на сред фудбалског терена. Понећемо и заставу да је пободемо. Као у "Ми нисмо анђели": нема деце да се деру, нема жене да ти кења... Ми ионако немамо те проблеме, али није лош трип ¦D

--

Живот није бајка. Али чуда се дешавају.

--

"Не знам што сам ово написао, али ко зна, можда некоме и затреба. У сваком случају не шкоди, а чим не шкоди значи да користи, је л' да?" xD

--

Сањарије... Само ње нема да се јави, не знам где је. Ето, поверио сам вам се.

1 коментар:

  1. А ја бих некад тако волео да живот јесте бајка... Чуда је све мање... Јамајка није признала Косово...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive