01. јул 2010.

Енде и нови почетак

Напоран дан јуче. Не знам због чега, много сам био уморан.

Кренули смо да се селимо из две собе на првом спрату куће у две собе на другом спрату. Горе је боље. Остало је још неке ормаре да преместимо и то је то... Убудуће ћу собу делити са сестром (која је била у дому), а брат ће имати своју.

А ја треба да се пакујем. Сутра вероватно одлазим кући. Ред је био... И све ми личи на неки запетљан крај и на неки још запетљанији почетак. И све ми се мање остаје, и све ми се мање иде. Опет бих негде да летим.

Данас се спремам за последњи испит у другом семестру. Испит је сутра. Треба ми максимум да бих добио десетку. Тешко, али даћу све од себе, кад сам већ осушио све ово остало...

Мрзим крајеве. "Крај је увек глуп". Мрзим и почетке кад су овако запетљани.

Треба отићи до Звезде и учланити се и покупити нову сезонску. Можда ћу сутра.

Све време овог света треба да стане у недељу дана. Или три. Или један. Превише тога.

Ваљда сам због тога и уморан...

3 коментара:

  1. Хвала, Милице...

    Узгред, данас сам потписао уписницу, постајем део Звезде :) И сада сам расположен, боље ћу да учим :) Јипи-јеј!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive