26. јул 2010.

4

26. јул 2010.
09.25

Поново сео да пишем. У позадини нови албум Синдиката. Одличан је. Препоручујем.

Био сам много уморан синоћ. Спавао сам од 19 до 20, и онда сам устао да се спремам за спавање. Јавио да нећу до града, легао и покушао да заспим поново. Онда неко драње под прозором. Погледам - Спортско лето, неко мачевање ваљда. Нису буквално под прозором, штавише поприлично су далеко, али колико вичу - страшно смета. Узео телефон да проверим мејл. Стрепња, наговештај очаја и на крају поздрав. Онда сам слушао једну песму пет-шест пута на рипит. Па онда и све остале по једном. Задња је била "Бори се". Устао сам из кревета, обукао се, нисам се јавио никоме. Изашао. Нисам могао да заспим.

Купио пиво да частим ортаке. Питају за шта, чудно је то... Свеједно, идемо до Борца. Превише нас је, ту су и неки које не познајем. Они су донели "јелен" и њега пију. Нас тројица пијемо "лав". Један од ортака је јавио да неће у град јер трчи. Ту смо га и нашли, трчао је... Попио сам литар, кренуо са њим. Добар је осећај, нисам одавно. Имали смо добар темпо. Немам кондицију, трчао сам кило и двеста, па сам сео да се одморим... Пребацио сам му неку добру музику.

Лежао сам на трави, после толико времена. Била је мокра, росила је киша. И ја сам био мокар. И био сам срећан. Потребно је тако мало. Певао сам Звезди, необично гласно. И певао сам још нешто, не сећам се шта. Био сам пијан, не од пива већ од среће.

Рано стигао кући, око пола један. Гледао тв до пола три и задремао. Сањао сам ужас неки. Четири девојке, мени непознате, у некој вили у којој живим а да то и не знам. Ту је била негде и моја сестра, и мој брат. И ја, клинац, овакав какав сам, можда мало млађи. Нешто се чудно дешавало. Онда превише сексуалних тенденција, али све некако напето, као у некој превари. Превише чудних догађања, нека јурњава, нека магла, мрак, две сенке - дечак и девојчица замахују секиром и бацају према вратима. Врата остају ту где су, иако су од стакла - нису се разбила. Као играчке неке, дрвене лутке са залеђеним осмесима. Гледам им у лица, оним девојкама. Ниједну не познајем, али сваку знам однекуд, не знам одакле. Све су кучке. Не курве већ кучке. Будим се, бескрајно уплашен, после оне секире, презнојен, ужаснут. Као да је неко ковао заверу против мене.

Једва сам заспао, од пола седам се вртим по кревету. Устајем. Добро јутро. Први сам, баба отишла на пијацу, делује као да сам сам. Умивам се, одлазим да једем - рани доручак. Мајка се пробудила, пијемо какао. Баба се вратила. Мајка је отишла. Све делује поново добро, јуче је било зло, неки ужас нам се увукао у породицу. Данас све делује нормално. Недеље су чудне.

6 коментара:

  1. Мачевање ћу морати да научим, иако сам га досад гледао само на Олимпијским играма. Снове у последње време врло детаљно памтим, чак и кад су дуги. Како успеваш тако кратко да спаваш???

    И сад још мало о БС-у. Видео сам да су поставили цео албум на нет за Џ и још поставили врло интересантну поруку на насловну страну сајта /све похвале за ћирилицу/, али ми није јасно шта су они то урадили што други нису? Сви албуми се скидају са нета и сви извођачи то знају. Ипак, БС је успео да направи феноменалан маркетиншки трик јер видим да су ових дана изузетно популарни и скидам капу због тога. Шта чини једна идеја! А у ствари, овај трик је скроз у фазону "ево, радите законски оно што и иначе радите, јер закона нема".

    ОдговориИзбриши
  2. Ја не памтим када сам сањао... ;_;
    Због чега је то тако, стварно нисам упознат. А такође сам приметио да протеклих две - три недеље уопште немам осећај за креативност. Мора да је од ових тропских врућина :D

    ОдговориИзбриши
  3. Не знам шта ме све мучи, али није било добро... Можда ћу спавати поподне. Ужасно је бити неиспаван, а ноћас ће ме појести мрак ако не одспавам данас.

    Знам тачно шта сам сањао, али нисам хтео све да напишем, превише је психијатријски...

    БС је урадио оно што је урадио и Шкабо, што се тога тиче. Пошто раде у својој продукцији, не морају да брину о парама и све то... А и њихова ствар је ширења идеја пре него зарада. На сајту нисам био, замолио сам друга да ми поскида то, нет ми је ужасан. А урадили су квалитетан албум са добрим текстовима, то је данас у домаћем хип-хопу реткост. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Нинџо брате опусти се, има времена за креативност :) Сада је пала киша (барем овде код мене), можда ћеш "прорадити" ¦D

    ОдговориИзбриши
  5. Хахахаха :)
    Можда ;)
    Иначе Сведок - Сарадник, екстра песма. Нарочито "Јужни Ветар" позадина ¦D

    ОдговориИзбриши
  6. Ау, јеси ли погледао у сановник шта то значи када видиш секире?

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive