12. јун 2010.

URU - FRA 0:0

Нисам гледао скоро ништа до 75. минута. Онда сам ушао у собу, а у игру су ушли неки битнији и бољи играчи. Гледао сам до краја, било је занимљиво. Био сам на страни Уругваја.

Вувузеле убијају, надам се да ће кад буде наша утакмица бити замењене бакљама, димовима, или бар заставицама... Ово је страшно. Тек први дан, а већ једва чекам крај.

Само да неки квази-патриота не упадне на терен. То би већ било крајње непожељно. Треба раздвојити навијање од дебилисања.

Опрао сам веш. Уствари сестра га је ставила, машина га је опрала, ја сам додао омекшивач и простро на тераси... Задовољан сам.

Врућина убија. Не могу ни да спавам ни да једем... Остаје ми да се смејем и да умирем од досаде јер ништа ми се не ради.

Али све остало је супер! ¦D

3 коментара:

  1. Ja sam gledala prvih i poslednjih pet minuta... Jako mi je dosadno kad nema golova. I jedni i drugi su imali nekoliko bas dobrih prilika... Francuzi više nisu toliko dobri kao nekad. Ili sam ja stekla taj utisak...

    ОдговориИзбриши
  2. Французи имају селектора који баца акценат на игру појединаца, тј. буквално убацује индивидуалце у прву поставу, па и не може нешто да се очекује од игре. Уругвајци су познати по одбрамбеној игри, што су јуче поново показали :)

    Не знам зашто, али ми сва ова атмосфера смета, не осећам никакво узбуђење. Можда због врућине, или зато што се све гледа кроз бизнис и статистику... Да не помињем навијање :'(

    ОдговориИзбриши
  3. Слажем се и са тобом,а ја имам осећај да је свака утакмица намештена. Чекам да видим шта ће Србија урадити ! :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive