11. јун 2010.

RSA - MEX 1:1

Из моје перспективе:
Устао сам јутрос, отишао да другарици однесем лаптоп, свратио до Максија на повраку и купио два месна нареска, два чипса од по 44г са укусом мексичког чилија, литар "никшићког" и бубле гуме тамно плаве што су ми понестале данас... Наплатила ми је омиљена, љубазна као и увек, касирка, овога пута у специјалној униформи поводом светског првенства. Ваљда сте видели ону рекламу "Црвено је боја љубави" за овај ланац супермаркета... И тако, касирка са џиновским српским грбом преко целог торзоа жалила се старијем вероватно брачном пару (свако од око 70 или више година) како нема довољно ситнине да ради. "Ево даћу ти ја, сине", рече бакица усхићено. "Хвала вам, али мени треба више..."

Задесило ми се нешто ситнине у торбици (26 динара, како сам пребројао), ваљда је то оно што нисам уделио на Зелењаку при повратку данас... Откуцала је све и спаковала - за наплату 497 динара. Гледам у новчаник: једна од 500, једна од 50, једна од 20... Збир - 596 xD

"Ево изволите", оставим на пулт све, укључујући и ситнину...

Пребројала је и потражила од колегинице две по 100. Тешка времена, не можеш својски ни кусур да вратиш. "Сачекај само моменат..."

"Ја теби дођем 100. Ево изволи!"
"Хвала!"
"Хвала теби!" *

Код куће јео, па пустио утакмицу, па јео, јео, јео... Навијао за Јужну Африку, поставио статус на 1:0, скренуо другу пажњу на офсајд за који је он мислио да је нерегуларно свиран (наравно, све ово преко ФБ осим јела)... Друго полувреме сам почео да гледам такође једући, а онда сам се успавао и до "Прилика за Јужну Африку!" (што је било 2 минута пред крај) нисам се пробудио, што од вувузела или како их већ зову, што од врућине, што од умора...

Ни 1:1 није лоше. Идемо даље... Србија!

А да, заборавих да кажем да је пива понестало још пре почетка утакмице... Чудно, зар не?!

4 коментара:

  1. И ја сам навијао за Јужну Африку :) Да касирке код нас обуку такве униформе са српским грбом, мислим да би пазар у тој продавници вишеструко опао :(

    ОдговориИзбриши
  2. Србија је држава грађана који у њој живе, и држава грађана који живе у Србији је Србија, стога не видим зашто би униформа која позива на навијање за Србију на Светском купу у сред Србије била разлог за било какав конфликт, уз дужно поштовање људима осталих националности, ако већ сви заједно живе у миру и функционишу као заједница... Али добро, све је могуће о_О

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno čudno kao brzo ponestade hmeljne vodice što uteče iz Trebjese. :-)) Viđen si bre za promotera nikšićkog. :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Јој, а ја то све ненамјерно... Ево, следећи пут ћу рећи само да сам купио пиво, а ви ћете већ знати да је ово ако је тамно, или да је "лав" ако је свијетло ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive