18. јун 2010.

Прослава ¦D

Прекршићу своје обећање о 200. посту и направићу преступ. Данас је Србија победила! Данас је Србија победила Немачку! Данас је Србија победила Немачку на Светском првенству у фудбалу! И то је довољан разлог да мало центар пажње са себе померим на нашу репрезентацију :D

Не бих ништа да коментаришем. Устао сам мало пре 13. Изнервирао сам се што је слика под снегом и што се слабо шта може видети. Уз химну сам се помолио као никада до сада. Врло емотивно. И током целе утакмице сам изговарао оне кратке молитве - што Богу, што нашима. Опсовао сам само два пута, случајно. И то оба пута када је судија свирао фаул у нашу корист, тј. против Немаца. И осећај је непоновљив. Од почетка до краја.

Хвала вам момци! Хвала ти Боже! И немам шта да додам. Само храбро! Црвено је боја среће.

Ето, толико. Ово је званично мој двестоти пост. Хвала вам што сте уз мене :)

10 коментара:

  1. ХВАЛА ТИ БОЖЕ!!! Та еуфорија, тај осећај радости, то славље... једноставно неописиво. Објаснили су како се игра срцем! :)
    О прослави након текме да не причам... Ово су непоновљиви моменти. Оваква задовољства заслужује наш народ!

    ОдговориИзбриши
  2. Glupavi fudbal :D Toliko mogu da kažem.
    Ali jubilej još uvek čestitam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Чисто да знате да сам прочитао све ово: ¦D

    ОдговориИзбриши
  4. Ц-Р-В-Е-Н-И, Ц-Р-В-Е-Н-И,
    Ж-И-В-Е-Л-И Ц-Р-В-Е-Н-И !!! ;-)

    ОдговориИзбриши
  5. Gledao juče. Ostao u neverici.Kad smo seli da gledamo,predviđali smo 2:0 za nemce. Dali gol, odbranili penal.Ko bi rekao da su nas Ganci pobedili?

    ОдговориИзбриши
  6. Одлично, био сам пресрећан! Ипак, биће јако густо јер нам ни победа против Аустралије не значи сигуран пролазак...

    ЧЕСТИТКЕ НА ЈУБИЛЕЈУ!!!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Честитке на јубилеју, наравно :)

    Исплатило се колективно бежати из школе у кафану, заборавити на сваку пристојност, скакати и урлати као манијак, псовати... и то због чега? Због фудбала... Мислим да никад у свом животу нисам изрекла толико псовки одједном као јуче, а да ми није жао. Дефинитивно дан који ћу памтити! Коначно сам схватила сву лепоту фудбала :)

    ОдговориИзбриши
  8. Изгледа да је свако од нас различито прихватио све ово :D

    Хвала на честиткама, дивни сте :)

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam na dvestotom postu :) Doživeo i 1000-ti!

    Bog nas je pogledao juče. Taj gol meni vredi kao deset njih! Bilo šta drugo da kažem, bilo bi suludo...

    :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive