24. јун 2010.

Додатак на Још један непотребан текст


Понекад ствари нису онакве каквим се чине.

Када жеља пређе у фрустрацију, ту нема среће.

Када неспособност да се утврди жеља пређе у фрустрацију, то постаје болест.

Понављање једне исте ствари служи за самоубеђивање.

Превише сам пута погрешио за тако кратко време.

Не могу рећи да се кајем.

Драго ми је што имам пријатеља коме могу да се поверим, који ће издвојити колико год времена је потребно, чак и кад му то није баш најбоље решење. Некога коме је моје добро значајније од сопственог. Некога ко ме разуме. Можда и мало више него што ја себе разумем.

Примедба: Филм "Шарло те гледа" нисам могао да одгледам до краја. Уморио сам се и делује ми превише збркано. Одустао сам.

Још увек нисам узео да учим. Нисам ни доручковао. Већ сам предуго овде, надам се да ћу успети да се сконцентришем и да нешто урадим како треба. Данас није мој дан.

Расположење нисам променио на боље. Само сам се још дубље закопао. То је оно што сам хтео да кажем.

И јесте. Због ње је. И због ње. И због ње. И због ње... Нисам сигуран због које од њих, можда и због свих. Превише конфузије. Нису оне криве, ја сам онај који претерује.

Све у своје време. Можда ћу се сутра смејати свему овоме.

5 коментара:

  1. Još malo pa je sutra, a ja verujem da se ti već smeješ svemu tome. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Није први пут да си била у праву. Не баш да сам се смејао свему томе, али ми се бар у глави мало разведрило. И планирам да остане ведро, бар на неко време.

    Прође анализа, добро је ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. А... па онда мораш и песму сајта да промениш. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa Zverkom,proći će sve,ili će se par snova ostvariti i vratiti nadu.Ne tuguj!
    P.S.Ako ti zatreba još jedan takav prijatelj,znaš.Meni je uvek lakše da slušam o tuđim,nego da pričam o svojim(ma koliko ti sad ne verovao u to :D) :**

    ОдговориИзбриши
  5. Нинџа,
    Мислим да песму сајта нећу да мењам, тренутно ми одговара. Ако је нешто на свету икада било awesome, то је ЕКВ ;)

    Емотивна,
    Што се тиче разговора са психијатром, једног дана ћеш ми и ти то постати, не брини. Верујем да ти је лакше да слушаш туђе проблеме, иако можда немам разлога за тако нешто :*

    Наравоученије:
    Једина ствар која ме је одувек красила била је оптимизам. Оне три мудрости и све то... Па и ако некад забасам у те квазидепресије, увек се повадим оптимизмом. Ништа ако не верујеш да можеш даље.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive