26. јун 2010.

Исповест на брзака

Данас бих само да се исповедам, не знам шта ми је. Углавном то не радим са свештеним лицем, као што би требало, ваљда јер и нисам неки православац. Посебно сада када сам укапирао да сам уз све то и комуниста.

Већ не знам шта сам хтео да кажем. Знам да имам осећај да сам нешто забрљао и да ћу због тога дебело да награбусим у следећих неколико сати. Знам и да то није истина, али се не могу отети том осећају. Ако ми се нешто деси, нпр. пререзане вене или нешто друго, нешто паметније по могућству, ви ћете то свакако први сазнати. Сада сам почео да блогујем кад год ми досади да слушам музику.

Требало би да кренем да учим. Али Марли и компанија... Опуштам се.

Знате, када живите у константном стању (отприлике равном, можда уз успон и пад 2% повремено) 19 година и више, и онда вам за недељу дана крива живота промени 5-6 првих извода са високо позитивних на дубоко негативне и назад, почнете да се питате шта није у реду са вама. Иначе, за неинформисане, први извод је коефицијент правца функције.

И тако сам кренуо да идем горе-доле. Постао сам гори од неке клинке, оне којима се смејете са стране док гледате како мењају расположење на свака 2 минута. Не знам ни да ли је без разлога. Рекао бих да није. Најгоре од свега је што нисам тачно сигуран шта хоћу. Баш као нека клинка...

И тако, поред тога што сам открио да сам комуниста, изгледа да сам открио и да сам клинка. Има ли лека за то?

Знам, незрео сам, тотално. То је због тотал фрикаута. Требало би да имам неког да ми каже "Искулирај, попиј пиво". То би ми пријало. Друштво. И пиво. И кулирање. Ништа од тога.

Ето. Ускоро ћу сазнати шта ће се десити са мном. Још носим ону црвену тренерку. Помало ми је врућина. Али навикао сам већ...

6 коментара:

  1. Haha, dobra fora je novi izgled bloga! Ma, samo napred, pa makar se i pretvorio u komunjaru ;)

    Konfuzan ti je ovaj tekst, stvarno te nešto muči. Dobro je to što sve više bloguješ :D
    A za promene raspoloženja, veruj, razumem! I te kako!

    Šta reći sem onoga što bi voleo da čuješ, iskuliraj, popi pivo, uživaj i za promenu ne misli ni na šta! Ustvari, aj da popijemo to pivo, i meni se šljoka...

    ОдговориИзбриши
  2. Креативна душице, клинку не спомињеш?! :) Не могу да причам, то је најгоре. А за промене расположења, разумем да ме разумеш. И те како. А да попијемо пиво? Може, ево ја малопре пио, сад ми је све равно, мање-више.

    Стефане, нипошто не планирам да се убијем. Једном сам ти већ рекао да би такав чин с моје стране био непланиран, да би био моћнији :D
    То се коси с мојом религијом (која год она била), никада не бих учинио нешто тако.

    ОдговориИзбриши
  3. P.S. Ma, klinka je univerzalni sindrom. Često se ponašam skladno njenim godinama. Nije to loše, ponekad ;)

    Pio si bez mene, ccc... Bar si došao do najbolje zone - ravne! Ništa lepše!

    ОдговориИзбриши
  4. Aman,prestanite da mi kradete zvanje,ne može svako ni klinka da bude :)
    Crvena trenerka je okej,ali bele lanene bermude su ipak malo više odgovarajuće.
    Opusti se,popij ledeni čaj.¦D

    ОдговориИзбриши
  5. Креативна душице, разумем те. У потпуности :)

    А то што сам пио без тебе... Јбг. Јави се понекад да пијемо заједно :D

    Емотивна, ако си ти једина клинка, ево ја ти се клањам :D

    Не знам зашто беле бермуде, али се слажу уз црвену тренерку xD

    Ледени чај? Не.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive