29. јун 2010.

Причај ми...

Провалио сам да је претходни пост један од најкоментарисанијих икада на мом блогу. Значи да је заљубљивање тема о којој сви воле :)

Обасипам народ лепим речима, порукама љубави и радости живљења. Слушам исте свакодневно. Радујем се што коначно пролази и ова школска година (бар мени) и што ускоро идем кући. Људи се томе радују више од мене. Ја донекле помишљам шта ме чека и већ размишљам како да сложим све коцкице.

- ПИ-ТМДП I 2010
- друштво у Параћину
- друштво у Крагујевцу
- неколико врло важних сусрета
- беспрекорна храна Моје Бабе
- одмор од свега

Не знам којим ће то редом ићи и како. Контам да би прву ставку требало завршити што пре, прво због рока, а друго јер желим да ослободим своје време "обавеза". Ово остало ће некако да се уклопи. У Крагујевац морам још у јулу, такав је распоред ствари. У Параћину ћу бити остатак времена, тј. највећи део остатка времена. Сусрете сматрам врло важним и не знам како ће се одвити (развити, увити, савити, завити и остали слични глаголи који немају везе са сусретима). Али то ћу већ некако да утаначим са онима с којима се сусрећем :)

Моја Баба једва чека да дођем да може да ме 'рани правом, домаћом храном. "Иди сине још мало у мензу, издржи, па кад дођеш овде има да кркаш"... Моја Баба је ¦D

Кад све ове планове претворим у уживање, знаћу да сам испунио распуст онако како треба. Имаћу времена за све, верујте ми. Једини је проблем што сви хоће да будем прво са њима... То је неизводљиво и надам се да неће бити вређања због тога. "Све у своје време".

Волим вас све, чувајте се. Будите вредни и радујте се животу. Верујте у Бога ако желите. Љубите, ако вам то доноси срећу. И не дајте да вас сумње однесу. Држите се чврсто ;)

8 коментара:

  1. Хехе, нема више црвене! :) Сад ми је лепше.

    ОдговориИзбриши
  2. Нема више ни звездица... Раста нејшн! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Овде се често догађају револуције и преврати. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Све је опет како треба да буде! Напокон...
    Уцртаћу овај догађај у календар! :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Хари,
    ово нису преврати, само ми је мало досадно :D

    Стефане,
    надам се да си задовољан старим мном, какав год он био ¦D

    ОдговориИзбриши
  6. Uživaj u zasluženom raspustu i lepo se provodi. :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Хвала, Зверко. И теби желим исто (иако ти ниси на распусту) :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive