28. јун 2010.

Добровољци

"Данас сам добре воље, биће још боље..."

Ево, дошао ја. Добар стари ја. Онај који није ни размишљао о комунизму ни о свету који нас окружује. Столи га бојко...

Лудило био испит данас. Већину сам добро урадио, нешто сам избрљао. Из анализе сам био перфектан у петак :D

Заљубљен сам. Интересантно, зар не? Зато сам и постао клинка :D

И тако мени много лепо и ја се сад залуђујем и све ми се врти у глави. Понекад не могу ни да се концентришем, али прође то кроз пар сати.

"И пичим, пичим, пичићу и на црнца личићу" :D

И опет будем хај ¦D Много луд осећај. И смејем се јер све је смешно мени. И по цео дан сам расположен, осим кад помислим да сам нешто зајебао па се избедачим :D

И она је добре воље. То ми се свиђа :)

И тако. Нећу више да вас давим. Требало је да пишем о грешном фејсбуку, али прескочићу то овог пута. Важно је да сам супер и да слушам реге. :)

10 коментара:

  1. Видим да се овде догодио преврат. :D
    Шта да ти кажем? Ваљда ће бити од тога нешто што замишљаш. Мораш да се томе надаш, јер у противном ћеш се распасти као Совјетски Савез.

    ОдговориИзбриши
  2. О чему ти то? Ја се не надам, ово је реалност xD

    Додуше тренутно смо мало далеко, али оно... Проћи ће и ови испити једном (једном = у петак) :D

    ОдговориИзбриши
  3. Преврат значи промена типа оне која се догодила 5. октобра 2001. године. Не кажем да није ово што си написао, него оно што си шкрто поменуо ("И она је добре воље") даје наговештај да се нешто догађа, или ће се догодити, а о томе сигурно водиш бригу, тј. размишљаш. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Eee baš mi je drago što si zaljubljen :) To je najlepši osećaj :D Čestitam! Danas je lako zaljubiti se, ali je veoma teško naći, da ne kažem normalnu osobu, tj. onu s kojom si na istoj talasnoj dužini. Ja bih pre rekla visini ;)

    "И по цео дан сам расположен, осим кад помислим да сам нешто зајебао па се избедачим :D" Haha, samo se ti smej, ne misli na bedak :D Jedan je život!

    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Интересантно... Твоји постови ме све више фасцинирају :) Кад си већ заљубљен и кад си променио боју блога у црвену (лепа промена), могао би ове звезде заменити срцима... Шалим се, наравно... Па, срећно у љубави :)

    ОдговориИзбриши
  6. Хари, то је било 2000. године. xD

    ТоМЦаа, битно је да си ти нама awesome данас. ¦D

    ОдговориИзбриши
  7. @ Нинџа

    И није чудо што сам побркао од силних цифара, које треба спремити за пријемни. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Извини што ћу бити искрена (надам се да ћеш макар ценити искреност), али искрено, мени је ова нова црвена баш, баш ружна.

    Драго ми је за испите :) И још ми је драже да си срећан. Дај Боже да што дуже траје!

    ОдговориИзбриши
  9. Kako slušaš rege a postao si klinka?:P
    I jesi li siguran da je i ona dobre volje?
    Čestitke za ispite!:)

    ОдговориИзбриши
  10. Хари, даје наговештај. Ја не смем :)

    Креативна душице, смејем се. Много. :)

    Стефане, нећу да стављам срца. Не пристају ми :)

    Нинџа, more awesome него икад. И не планирам да се мењам :)

    Милице, баш ме брига за боју, ценим искреност, али мрзи ме да мењам поново. Хвала, надам се истом :)

    Емотивна, "као фенси рибе што сад слушају реге", како би рекао Шкабо. На остало не смем да одговарам. Хвала на честиткама :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive