27. јун 2010.

Смехоплач

После оволиких нервних растројстава данашњи дан је протекао углавном мирно. Силовао сам себе добрим старим објектно-оријентисаним програмирањем (испао ми језик). Оно што следи је дуг одмор (надам се) и сутрашњи испит за који теорију немам појма, али ћу праксу вероватно одрадити невероватно xD

Толико сам радио ову јаву да сам тотално заборавио на окружење. То је жалосно.

Сутра је Видовдан. Сам Бог зна шта то значи.

И данас сам необично миран.

Видео сам кроз прозор аутобуса неког лика. Изгледа да је на хорсу. Било ми га је жао. Страшно је видети како неко упропашћава себе.

Чуо сам на радију, а и прочитао о монструму који је силовао и убио девојчицу. Више не знам шта осећам. Кажу да су га данас ухапсили. Шта то вреди?

Не жалим што су Енглези и Мексиканци оштећени. Ни што смо ми оштећени. Уопште ме не занима еврокуп. То је само "хлеба и игара"...

Трула је садашњост. Свака садашњост је трула. Сваку срећу на свету нешто одмах прекине.

Гледао сам слику. Помислио сам како је лепа. Променила се. Више је нисам могао видети.

Не знам да ли да се смејем или да плачем. Лепше је бити раста него православац. А оба су слична. Ја нисам ни једно ни друго, негде сам између... То нема везе са смехом и са плачем. А свакога дана понестаје нам и смехова и плачева, заслугом неких који не заслужују да их чују.

Уморан сам.

6 коментара:

  1. "Трула је садашњост. Свака садашњост је трула. Сваку срећу на свету нешто одмах прекине."

    Учим социологију за пријемни и сваки пут кад наиђем на Маркса и марксизам, одмах се изнервирам... Већ знам шта ће да пише! Тај Маркс је био заиста искомплексиран човек.

    А ти? Не знам шта се дешава са тобом? На почетку првенства, сваку си утакмицу коментарисао. Сад кажеш да је то "хлеба и игара". Шта то у човеку може да се промени за један дан? Да ли си ти нормалан?

    ОдговориИзбриши
  2. Не знам о марксизму ништа, барем не знам да знам... Можда ми је то урођено :) Ово пишем јер немам појма шта си хтео да кажеш.

    Утакмице сам коментарисао јер сам био "у духу првенства". Мислим да ми је првог или другог дана већ било смор. Не видим ја себе у праћењу фудбала. Да сам ишао да навијам, то би већ била друга ствар...

    И сећам се да сам негде тамо рекао да ми делује као да су све утакмице намештене. Веруј ми - не волим првенство.

    А да ли сам нормалан? То нека процени неко стручан ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. Марксизам сам поменуо након цитата твоје песимистичне реченице. Због таквих ставова из претходних дана, личиш ми на некога из Марксовог клана :D

    А што се тиче првенства- ко би рекао... Био си прави школски пример навијача... Све што је лепо, кратко траје :Р

    ОдговориИзбриши
  4. Не, био сам школски пример залуђеника за фудбал. Ја сам и даље школски пример навијача. Следећу играмо 29. јула на Мари, биће весело :) Једва чекам!

    А што се Маркса тиче, морам да га поштујем. Јбг, био је филозоф. Они све боље знају од мене.

    Реченица није песимистична, само је сурова истина. Ја сам оптимиста, и дубоко верујем да ће све кренути на боље, али људи су искварени...

    ОдговориИзбриши
  5. Ništa neću napisati. Neću da pokvarim, jer ovo što si rekao je živa istina. Nažalost!

    "Трула је садашњост. Свака садашњост је трула. Сваку срећу на свету нешто одмах прекине."

    ОдговориИзбриши
  6. "А свакога дана понестаје нам и смехова и плачева, заслугом неких који не заслужују да их чују."

    Да!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive