26. јун 2010.

Комуништа

Ја сам јебена комуњара. Или сам социјалиста... Неки црвени сигурно јесам. Само они су овако талентовани да упропашћавају прилику за приликом. Демократе и либерали то не умеју. Они су опортунисти.

Ја сам комуњара. Једино они су имали моје социјалистичке идеје, слога, допринос заједници, све је ово наше... ДСЗ и ОНО. Сви за једног, један за све. И мускетари су били комуњаре...

Ја сам црвен. Јутрос ми је било хладно и обукао сам црвену тренерку. Одмах ми је било топлије.

А ти имаш срећу, и дом свој
а ја пијем због тебе сваки дан и одлазим негде далеко...


Ја сам задојен једнакошћу и правима. "У ренесансу мог духа су бачена превелика средства".

Ја сам залутао. Негде између деветнаесте и двадесете скренуо сам с пута. "Ми правимо пут". Не знам куда идем, знам само да је трновито. И да постаје зајебано.

Ја сам комуништа. Таленат за срања.

"Ми смо деца комунизма, нас ће да прати увек та харизма"...

Није да серем по комуњарама. Деда ми је био. Моји другови су. И ја сам, рекао бих... Серем само по себи.

Доста губљења времена. Ви то ионако све већ знате.

Шутирајте ме. Ја сам смрдљиво комунистичко ђубре.

7 коментара:

  1. Како би тек реаговала да сам овде поставио "Пререзане вене"? Свеједно, има их на фбу...

    ОдговориИзбриши
  2. Дефинитивно те не познајем :Р

    ОдговориИзбриши
  3. Извините због оволико псовки... Морало је то да излети из мене.

    ОдговориИзбриши
  4. O, zanimljivog li posta... Čak se i pozadina slaže. Mora da ti je toplo oko srca kad vidiš ovo crvenilo na blogu. :)

    Elem, pljuj ti po komunjarama i po sebi, pljujem i ja... Ali komunizam je jedina ideologija koja je manje-više dobro zamišljena, a to što je nemoguće sprovesti je na pravi način je već neka druga priča...

    Verovatno sam skroz promašila poentu posta, ali eto... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Комунизам је мајка. Буквално... Једино што ти кажеш, што су га сви шугаво спроводили. И ниси много промашила. Лепо је бити комуниста :)

    ОдговориИзбриши
  6. Данашњи либерали имају доста тога сличног са комуњарама ... углавном јер су потомци истих :P

    "Негде између деветнаесте и двадесете скренуо сам с пута." - Да, то обично тако бива, и ту креће унутрашња борба са самим собом. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive