24. јун 2010.

Још један непотребан текст

Чика Јова:
Ала су то грдне муке, тако гледат' у јабуке...

Песме за децу су понекад моћније. Некад буквалне, али крију нешто у себи. Нешто што као дете можда на први поглед и не бисте приметили. Или баш напротив?

Не знам зашто ми се ова песма јутрос вратила у сећање. Знао сам је напамет. Рецитујући је тако у себи јутрос, избацио сам, случајно или не, део треће строфе. Довољно је било рећи и прве две.

Ја сам срећан. Песма је тек тако наишла, ко зна због чега. Ето, сада када објавим овај текст, заборавићу да се то икада десило. Поново ћу се вратити својој великој љубави. Поново ћу се бавити функцијама, редовима, интегралима. Свет бројева и графика је много једноставнији.

Да ово чита моја професорка анализе, питала би ме чему све ово и зашто се не вратим у реалност. Дала би ми неки савет. Неки који сам већ одавно чуо, испробао више пута, који функционише или не. Сложила би онај свој израз лица, питоме очи и неки бесмислени облик осмеха. Ја бих поново на лице метнуо онај стари, благи, монализински осмех. Не би знала шта се крије иза њега. Мислим да ни ја не бих знао.

Сутра је петак. "Зидови знају чувати тајне, сакрити лаж..." Исписаћу нешто, бићу задовољан. И не знам шта ће даље бити, не знам шта ми је у глави. Више нико не зна.

Ја сам срећан. "Сасвим је испрано сећање моје..." Ја сам срећан.

Јесам.

7 коментара:

  1. Kako brzo menjaš raspoloženja! Ja nisam bila neko vreme a ti si stigao i da se izbedariš, onako, baš, baš, i da se povadiš i budeš srećan. Svaka čast! :D

    ОдговориИзбриши
  2. А ја мислио да је очигледно... :(

    ОдговориИзбриши
  3. Samo napred! Nema ničeg lepšeg od osećanja sreće :D

    ОдговориИзбриши
  4. У праву си. Можда би заиста требало да пробам, за промену?

    ...ово је све тако конфузно...

    Нашао сам начин. И отерао сам све у к. и у п. м.
    Сада ми је мало боље.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam isto uradila danas, ali još uvek ne osećam olakšanje. Čak naprotiv, puna sam besa i gorčine. I dok kucam ove reči, shvatam da ovo nisam ja! Jbg... Neke stvari stvarno treba da idu u k. i p. m.

    ОдговориИзбриши
  6. Малопре сам узео да учим. И онда сам се успавао. И сањао свашта, толико живописно да нисам знао где сам. Пробудио сам се, наставио даље. И схватио да не анализу не вреди само читати. Морам да прорадим неки задатак, иначе бих могао и да паднем сутра...

    Треба имати превише снаге и воље да би се све отерало. Ти и ја изгледа да нисмо довољно јаки.

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se, ma, i trudim se da se izdignem nad ovom glupom situacijom, koja trenutno vlada mnome. Ne vredi! Nisam dovoljno jaka, da nadjačam ono što me tišti! Priznajem, to je jače od mene...


    Optimista i pesimista u meni, smenjuju se kao oblaci i sunce. Trenutno preovladava strogo pesimisticno oblacno :(

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive