07. јун 2010.

Тотал фијаско

Нисам писао већ пет дана, или ми се тако само чини. Знате шта ми се десило? Отишли ми после колоквијума у петак на вопс, сви џумле... И причамо нешто, и сви иду кући, ја не идем. А мени дође криво, чуо сам се с мојима, требало је да останем још месец дана па тек почетком јула да идем кући. И рекох - идем и ја, што сте ви бољи од мене?! Па да :)

И тако ја отишао кући непланирано... Код сестре на рођендан, па сам јој после прекуцао матурски рад, и тако, био сам од користи.

Увек може да се деси да променим план у секунди, нарочито кад ми је досадно. А сморио бих се овде, што би мој брат рекао, као дабар... Не знам како се то даброви сморе, али изгледа да функционише.

Повратна, нишки. Улазим у бус, много празних места. Тражим седиште 32, тако ми је резервисана карта. Гледам са стране, одмерим отприлике где је, дођем до одговарајућег реда и погледам - кад девојка седи на мом месту.

Т: Је ли ово 32?
Девојка (Д): Јесте.
Т: Извините, седите на мом месту...
Д: Ма дај, оволико празних места, ти си баш овде решио да седнеш.
Т: Па добро, можда сам баш дошао овде јер није празно место. Сметам вам? Да знате да би и вама одговарало друштво, нарочито после онога што бих вам рекао...
Д: Види га што је комуникативан.
Т: Итекако. Него да ја седнем ту на седиште до тебе, а ти остани на мом.
Д: Па добро... А да ниси ти неки трговачки путник?
Т: Да, мора да си ме препознала по торбици...
Д: Па да. А извини да те питам, а шта продајеш?
Т: Продајем маглу.
Д: А је ли?
Т: Да, све врсте магле, од измаглице у сутон до оне густе, зимске.
Д: Заиста?
Т: Аха... Најквалитетнији је смог, то се највише тражи...
Д: Шта је смог?
Т: То ти је комбинација дима (smoke) и магле (fog), тако је и добило име.
Д: Аха...
Т: Да, добро пролази. Него сада је промоција... Знаш, имам дуг, треба да га покријем.
Д: Дуг? Заиста? А колики?
Т: Па повелики, кажем ти. И онда морам да се сналазим тако, како стигнем, неке промоције, неки попусти, 2 за један, само да то прође. Није добро кад ти утерују дуг...
Д: Како коме...
Т: Молим?
Д: Па мислим ови што утерују, њима је сигурно добро...
Т: А... Ма опуштено. И тако, мислио сам да те питам, хоћеш ти да купиш штошта, а? Можда ову измаглицу, ти ми делујеш као такав тип?
Д: Ма не... Знаш како, ја сад морам да сиђем.
Т: А смог?
Д: Нека, овако ми баш одговара.
Т: Па добро онда, како желиш.


И она је сишла. Али није хтела смог. Није хтела ни измаглицу. Не знам шта јој би... Да ли зато што имам дуг или што сам седео на погрешном месту а она на мом, не знам. У сваком случају отишла је... Ја сам наставио да путујем. До Београда, где бих даље? o_O

13 коментара:

  1. "И она је сишла. Али није хтела смог."
    - AWESOME ¦D

    ОдговориИзбриши
  2. Haha, :D :D :D Eeextra priča o prodaji raznih magli! Gde se samo seti toga? Hihi ;)

    Devojka očigledno nema smisla za humor, šteta! Da sam bila na njenom mestu, rasplela bih još više. No, samo napred! Nadam se da ćeš naići na neku sa duhovitijim stavom.

    ОдговориИзбриши
  3. Ово се заиста догодило? :О :))
    Никада још нисам видео да неко поштује број седишта откуцаног на карти...

    ОдговориИзбриши
  4. Ма опуштено, шта те брига. Кад нема нимало маште, а смисао за хумор јој траје мање од памћења златне рибице. Немој да помислиш да с' био напоран. Лепо си то то извео, свака ти част, само што, изгледа, не пали код свакога. Али, као што рекох, није ствар у теби, него у њој.

    ОдговориИзбриши
  5. Što se foliraš da si tako odvažno startovao ribu??? :))))))

    ОдговориИзбриши
  6. Да ли је могуће да неко мисли да цео овај дијалог није измишљен?! xD

    Иначе сам ово смишљао седећи на седишту 30, јер је на 32 био неки клошар. Девојка о којој говорим била је у реду иза мене. Дијалог сам исконструисао до доласка у БГ, а баш кад сам размишљао о силажењу, она је морала да сиђе, у Ћуприји. И тако...

    Тренутно нисам оволико откачен, али једног дана можда и пробам. Мада би вероватно било нешто типа: "Ију, сељачино, како се усуђујеш?!" ¦D

    Хвала вам што сте показали да сам awesome!

    ОдговориИзбриши
  7. "Сморити се као дабар", хахахахаха, ја иначе скупљам све могућности за фразу "сморити се као..." Имам већ петнаестак, али ово је нешто ново.

    Можда се и она сморила као...:)

    ОдговориИзбриши
  8. @ Милица: Могла би о томе да напишеш пост :Р

    ОдговориИзбриши
  9. Хеј, ТоМЦее, предлажем да направимо банере, ради естетике. Приметио сам да и ти имаш у боксу с десне стране, али он је веома мали, а и у комбинацији са светло зеленом (ако се не варам, јер ја сам далтониста) бела слова слабо се виде, а неки их и не примете. Ја не знам колико пиксела износи твоја табела с десне стране (ако се тако може назвати?), али за сваки случај шаљем ти мој банер, па ако штрчи који пиксел, ти ме обавести да га исправим, да ти не квари табелу.

    (Ово је линк од аплодоване слике)

    http://img153.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img153/2003/drumbunbanner.png&via=mupload

    Поздрави!

    ОдговориИзбриши
  10. Tomcee, naravno da nisam mislio da se stvarno to dogodilo. Mada, Mica Trofrtaljka lepo kaže - Ne je*e lep, nego uporan.

    ОдговориИзбриши
  11. Šteta što dijalog nije bio real. Dobar je. :-)

    ОдговориИзбриши
  12. Хари, што се банера тиче - тренутно немам времена да се играм са тим, али можда у скорије време. Мислим да би то захтевало реорганизацију десне колоне и, наравно, још креативног времена. И овај редизајн сам применио на брзину, не свиђа ми се што ми некако све делује неравномерно и ништа ми се не уклапа... Тако да за сада остаје овако. Иначе банер ти је профи, мој је као цртани xD

    Кајзеру, наравно да нисам мислио да си мислио да се ово стварно догодило... То да је*е упоран јесте тачно, признајем. Питање за размишљање: Зашто "Хладно пиво" пева о млохавој ћуни, кад Мица каже да и лабави уме да забави? ¦D

    Зверко, како сам кренуо, ко зна о чему ћу сутра да причам са својом будућом девојком. Нико не зна шта носи дан, шта носи ноћ (посебно ово друго) xD

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive