02. јун 2010.

Паблик лајсенс

Прво да кажем да немам појма зашто је наслов овакав какав је. Друго, хтео сам да овде оставим једну песмицу, али не могу да нађем прикладну, па сам одустао. Ипак ћу све сам најбоље рећи...

Размишљао сам јутрос, пред спавање. Запитао сам се какви би били ваши коментари када би се десило да ја одем. Једноставно, да оставим све ово и да нестанем. Немате појма где сам. Оставио опроштајну поруку или не - и отишао. Мислио сам да ставим овде оно Балашевићево "Кад одем" али ми се није дало. Зато што не пишем њој, него вама. А и њу, поштено, много заболе да ли ћу ја да одем или не, то се већ показало xD

Не знам шта бисте ви рекли, али отприлике бих био часно испраћен.

Стефан ми не би замерио јер он сматра да свако од нас има право да одустане кад осети да нема сврхе. Можда би му било жао што неће више да чита ове глупости и да слуша болесно добре песме које ја повремено објавим ту и тамо - али кога нема, без њега се мора.

Са Милицом сам некако увек имао нешто да расправљам, конструктивно, наравно. Пошто сам је убедио у важност логике, претпостављам да би њој било логично да каже оно моје - јбг, да смо ми живи и здрави... Наравно, немам благу представу шта она о овоме мисли, ово само налупавам, и не бих да је увредим :)

Лена размишља зрело до бола. Зато се појави само онако да зачини, кад баш нешто засерем овде. Живи у свом свету, као и ја, и светови нам се ту и тамо преклопе, али иначе не верујем да бих јој нешто недостајао. Не зато што ме не воли, него зато што би вероватно знала разлоге мог нестанка и сложила би се са мном. Колико год да се разликујемо, ми смо у сржи слични.

Не знам у коју би ме групу својих прича Хари уврстио, али волео бих кад би написао нешто о мени, неки хронички, историјски преглед. Било би лепо да се и ја нађем у уџбенику историје, као одраз једног времена у коме сам све ово делио са вама пре него што сам отишао.

Ивана, Емотивна, Креативна душица - чини ми се да би све имале сличну визију мог нестанка. Не знам тачно какву, или можда ипак знам али нећу да нагађам. Људи долазе и одлазе, такав је живот, и то сам толико пута прочитао код све три да понекад изгубим корак у свему томе... Ваше приче се често подударају па сам стекао утисак да би то изгледало тако. И ту негде ми се мота мисао да би вам недостајало моје писаније, чисто да надопуни и оправда то ваше :)

Зверка би попила пиво, да ми ода почаст. Пожелела би ми јуначку срећу и можда замерила што је нисам звао на прасетину оно кад је било... Али да се то још исправити :) И генерално би подржала моје мишљење - иди ако си будала, иди ако си паметан, само - иди.

Кајзер би се исто сложио са мном. Можда би ме чак питао који сам мој (д извинете на изразу) тражио овде кад сам само један обичан сероња. Не знам да ли би баш то биле његове речи, али суштина остаје - иди, кад си пизда, само не кењај више :)

Нинџа... Пожелео би ми срећан остатак живота, и да останем awesome, јер то је оно што сам у бити ¦D

Остали, непоменути, без увреде, знам да сте ту негде и није да вас се нисам сетио, али на основу ваших коментара не бих могао пуно закључити, па не бих да закључујем погрешно :) Признајем, неке сам и ја запоставио, не знам због чега. Рече Кајзер једном да је читање индивидуална ствар и да не би требало да осећамо обавезу. Мени је ово привилегија и то што понекад не кажем ништа не значи да нисам то видео него да сам тренутно остао без речи или да немам ништа паметно или блесаво да кажем.

Сто посто вам се свиђа све ово, чак и ако ни мало нисам погодио неку од ваших визија. Знате зашто? Зато што ме волите. И зато што ја волим вас. И заиста би вам тешко пало да нестанем. Као и мени, да сте ви у питању. На крају, ово све не говори о вама, већ о мени. Много кењам, зар не?

Једва чекам да се једном окупимо, онако сви заједно, да мало прочаврљамо, да се упознамо, и да ми дате разлоге да наставим да мислим како сам центар универзума. И наравно, да се разбијемо к'о мајке, један је живот ¦D

19 коментара:

  1. Jebiga M., ako hoćeš da budeš centar svemira, pa mora to ponekad. I ubi me bre sa pivom i prasetinom. Ja sam više za vino, neku ribu i tako to, al' 'ajd' sad kad si me doživeo kao glodačicu prasećih nožica i ispijačicu piva na nepremerive jedinice. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. А не, прасетину сам ти остао дужан, а пиво би попила јер га ја оволико волим, чисто због почасти, конташ? :)
    Е сад, ако ипак не би, шта ја знам, није ни битно толико. Ионако бих се бавио другим стварима, типа контролисања универзума ¦D

    ОдговориИзбриши
  3. Хахахахах, погодио си и поштено ме насмејао :) При том не мислим на визију већ на то да ће ми се ово сто посто допасти. Неке од ових особа о којима си писао чак и лично познајем и могу ти рећи да си нас све прилично добро проценио.

    Не бих волела да одеш. Па макар било само из сујете зато што волим да прочитам сваки твој коментар на мом блогу, ипак не желим да одеш. И знам да ти то нећеш учинити без поздрава. Ниси ти тај тип, сем тога, није ЛОГИЧНО :)Не желим ни да размишљам шта бих рекла. Наравно, свакако је најважније да смо живи и здрави :) А после блог, Милка Цанић и остало...

    Кад бисмо се једанпут сви нашли на окупу, мислим да би то било превише ЧУДНО. Сви ми имамо већ неке визије једни о другима, кад оно испадне нешто стопут дргачије. Ја само знам колико је мени било чудно кад сам први пут заправо причала са Стефаном, онда могу мислити како би било остало. Вероватно би било свега и свачега...:)

    За крај, морам ти рећи да ми је баш (али не оно баш, већ оно велико, дупло БАШ БАШ) драго што смо некако сконтали једни друге. Ниси ти центар универзума, већ ја, али о томе неком другом приликом.

    П.С. Ево, још и сад се смејем.

    ОдговориИзбриши
  4. Awesome ТоМЦаа is awesome ¦D (требао си да копирајтујеш овај смајли, јер је awesome ¦D )
    Визија, ту је негде... :) Плус бих ти пожелео да избегаваш свакодневна животна успутна емовства и посматраш све са awesome перспективе, јер бити awesome је јако awesome. Размишљао сам да здруженим снагама покушамо пронаћи адекватан превод за awesome, али ценим да би тада awesome изгубио на својој awesomeness-ти ¦D

    Знам... коментар је awesome. ¦D

    ОдговориИзбриши
  5. Ahaha,ne,nikako emotivna ne bi rekla ,,Ljudi dolaze i odlaze,takav je život'',posebno ne za tebe.:)
    Ali bi mi definitivno nedostajale tvoje pisanije,ali,zašto ja uopšte razmišljam o tome?!
    Ne lupetaj o odlasku,nego sedi 'di si(i za 'di si nisi,hahaha),i uživaj u ovoj našoj maloj(ali odabranoj) družinici :)
    P.S.Gledam tvoj fb Bedž i zaključujem da te uopšte nisam ovako zamišljala,zapravo imam jednog druga koji piše slično kao ti i zamišljala sam te skoro identično njemu :) Za naočare sam pogodila,ovo ostalo ništa :P
    Što se tiče tog razbijanja,može,naravno,samo da pričekate još koju godinicu da se preselim u BG :)

    ОдговориИзбриши
  6. Али Милка Цанић... Откад је нисам видео 8)

    Право да вам кажем људи, ни ја себе не замишљам оваквог, какав сам на слици на ФБ Колектинг Пипл™. Али мораћу опет да се шишам, из хигијенских разлога (мрско ми да се чешљам) xD

    Ја мислим да би и поред све чудности при нашем проналажењу ипак било awesome да се нађемо и упознамо онако уживо. Штавише, баш у тој чудности би била чар нашег упознавања, да покажемо колико смо уствари у природи досадни :)

    Лепо је ући у нечији живот и не желети да изађеш из њега, нарочито кад је то на обострано задовољство ¦D

    П.С. Смајл је моје завештање свима који су awesome, нема потребе да га патентирам јер је важно проширити идеју awesomеness-ти. То ти је као да протерујеш Земљане са Фанкотрона да би планета поново постала фанки ¦D

    ОдговориИзбриши
  7. Хех :) Овај пост ми је још једном потврдио колико је лепо што сам макар делић живота проживео у овој блогосфери ;) Баш би било интересантно да се једном нађемо! Од свих вас, Милицу би требало највише да познајем, а не могу вам рећи колико сам се зачудио када сам чуо њен глас. Не зато што није леп (напротив), већ због тога што сам, некако, живео убеђен да знам какав јој је глас. А онда шок! Потпуно сам се преварио! :) Биће добро, све док не понестане идеја. :)

    ОдговориИзбриши
  8. "Биће добро, све док не понестане идеја. :)"

    Кажем ја :D

    Надам се да неће доћи до оног "Станимо мало, песмо" тренутка. Бар не још, рано је! :)

    Лако је вама да се дружите када сте тако близу... :(

    Мада ни од мене нисте далеко, бар сте виртуелно увек ту и све сам чешћи гост на овом blogger.com-у, само да бих се дружио са свима вама :)

    ОдговориИзбриши
  9. А шта кажете да ову идеју заиста претворимо у дело? :)

    Једном бисмо се могли наћи! Седнемо лепо у ВОЗ и нађемо се у неком граду X, у неком кафићу Y. Ипак је живот само један :)

    ОдговориИзбриши
  10. Воз... Град Х... Кафић У... дд.мм.гггг, чч.мм ¦D

    Увек за! Пред нама је лето, можемо да се договоримо :)

    ОдговориИзбриши
  11. Uh, pa ti si poznat po tome da umeš da me rasplačeš svojim postovima, ali ovoga puta nisu uspeo :P

    Svako ima pravo da radi šta hoće, pa ti se neću mešati u odluku da li da odeš ili ostaneš! Naravno da bi mi bilo mnogo krivo ako bi otišao, jer smatram da smo tek počeli nešto...sad šta, videćemo već ;)

    Nedostajao bi mi mnogo, mnogo, verovatno bih morala da se uputim u BG i da te tražim. Ali, da li bi moj trud bio plodonosan, ne znam. Npr. igla u plastu sena :D

    Prema tome, volela bih (kao i svi/vecina nas) da ostaneš i kreneš dalje sa nama. A mi ćemo te za rukicu pa polako.

    I naravno da te volim. Okupljanje?! WOW! To bi bilo predivno. Do tada, veliki pozdrav i podrška za nastavak :*

    ОдговориИзбриши
  12. Душице, да ли мислиш да сам имао намеру да те расплачем? Можда од смеха :P

    Наравно да не планирам да вас напуштам (још), само сам размишљао мало на ту тему, јер све пролази. Ко зна шта носи нови дан, јелте :)

    Игла у пласту сена је добро поређење... Мада је мој став "боље кригла него игла", али свеједно је добро поређење.

    ДаклеМ дефинитивно остајем, а о окупљању ћемо се већ договорити, буди у току :*

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo se sad uklapa u onu moju teoriju da svi ponekad maštaju o samoubistvu (ili smrti) i zamišljaju šta bi rekli i kako bi se osećali njihovi voljeni po tom pitanju, pa ponekad i ilustruju svoju sahranu u glavi. Ti si razmišljao o virtuelnom samoubistvu, što mu dođe slično. Jedino si se zeznuo što misliš da bih ti rekao da si seronja. rekao bih da mi je žao što nećeš da pišeš, jer mislim da imaš šta da kažeš, ali da poštujem tvoju odluku i da pravi život uvek treba da bude ispred virtuelnog. Ko zna, možda i ja u jednom trenutku popizdim i pošaljem sve u tri lepe. A to će biti ako ikada ovo blogovanje doživim kao obavezu, a ne kao jedan oblik hobija.

    ОдговориИзбриши
  14. Стекао сам погрешан утисак када сам тражио сажаљење више пута, а и ово ми је личило на сличну ситуацију ¦D
    О својој смрти сам размишљао више пута, не о самоубиству јер ми то никако не пада на памет, али о последицама свакако :)
    Ценим све што си рекао сада, хвала ти.

    И да, блоговање - све, само не обавеза.

    ОдговориИзбриши
  15. Respect! Заборављен бити нећеш - http://drum--bun.blogspot.com/2010/06/blog-post_9231.html

    ОдговориИзбриши
  16. Хари, не знам шта да ти кажем, ожежио си дефинитивно... Коментарисаћу тамо :)

    Хвала најлепше!

    ОдговориИзбриши
  17. Mene zbog nekih malo nagomilanih neplaćenih računa nije bilo tu, ali evo me!
    Ma nećeš ti nigde, nego to samo tako trućkaš malo! :D Da mi svi kažemo nedostajao bi nam, nemoj, aaaaa... I tako to.
    Moram da priznam samo da mi se nije dopalo što sam strpana u neki zajednički koš, mada nije loše društvo, da me ne shvatite pogrešno, ali volim da sam drugačija od drugih! :)

    ОдговориИзбриши
  18. О Ивано, вратила си се :D Добро нам дошла назад!

    Наравно да нећу нигде, прочитала си ме до краја... Извини, ако буде следећег пута, стрпаћу те на неко друго место, у засебан "кош", изгледало ми је овако и тако сам и написао ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive