01. јун 2010.

Висок багрем...

...надвисио јелу...

Јао брате иде ми се на неку свадбу да се излудујем мало. Много ми досадно :D

Колоквијум: 17/20. Незадовољавајуће, али имам 2 приговора, тако да ћу да попричам са профом у уторак. Мада није ни битно, само да прођем све у року :)

Е, ал' оно...
Ево кума, ево и старојка, у старојка жена к'о девојка
кол'ко има сад у колу цура - најлепша је кумина фризура ¦D
Па кад крене коло, па оп-цуп, па младе прије, па уживанција. Мора да с оде на неку свадбу скорије :)

И тако се ја напричах без везе овде. А и шта ће ми веза, дали ми људи простор за џ, могу да клопарам овде, ил' боље да трабуњам, шта 'оћу.

Хтео сам овде да окачим ту песму, ал јбг, не мож је нађеш нигде... Шта да радимо, други пут. А ако и код вас наиђе нека "парада пијанства и кича", зовите, упадамо "с младине стране"... Само немојте да буде испраћај, тамо нема млада xD

2 коментара:

  1. Хвала лепо, такође, ако полажеш пријемни или нешто! :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive