15. јун 2010.

11000111

Још мало па два стола постова. Невероватно, али истинито, колико сам дуго овде. Не знам о чему бих да пишем.

Нисам баш имао времена да пратим последња дешавања на СП. Ипак, остајем уза Србију. Шта бих друго?!

Још увек нисам одрадио усмени део испита из писменог и усменог изражавања. Правим презентацију о себи за среду. Упознаћу колеге и професорку са својим фектс оф лајф™. Биће то занимљиво искуство. Ако добро прође, нека то буде тема мог јубиларног поста овде. Поставићу презентацију на неко видно место, па је и ви погледајте. Вас ретко шта може изненадити од мене, али потрудићу се :)

Ценим живот. Треба га живети пуним плућима. Оставите цигарете. Дишите дубоко. Дајте себи одушка.

Био сам данас на систематском. Кажу да ми ништа не фали, једино ми мало крива кичма. Не знам зашто у упитнику треба попунити шта ти родитељи раде, где живиш и где се храниш... Шта то њих брига?! Било ми је тешко одговорити на нека питања личне природе. Мислим ае да ме питају да ли сам користио кондом при прошлом односу (што су такође питали па сам заокружио да нисам ни ступио у исти), него ме још питају да ли пијем алкохол... Између једном недељно и сваки дан одабрао сам прву опцију, мада мислим да сам подједнако удаљен од обе. Прва боље звучи :)

Испричасмо се доктор и ја, тако "свашта нешто". Углавном на професионалном нивоу, пошто су нам струке сличне xD Лупише ми печат а да нисам отишао код гинеколога. Само девојке су обавезне да оду тамо =)

Интересантно је колико сам безобразан, и колико ми мало фали да постанем вулгаран. Ипак, не бих сада о томе. Смучио би вам се живот.

До 11001000 сусрета, када планирам и да окачим презентацију :)
˜

11 коментара:

  1. Опа :) Свака част за скори јубилеј! Да си прешао границу пристојности у овом посту, већ сутра би се кајао што си га објавио. Зато је ово одличан поступак :)

    ОдговориИзбриши
  2. Мени је последњи систематски преглед био најгори у животу. Имам слабу крвну слику, лош вид и низак притисак. Супер :(

    ОдговориИзбриши
  3. Стефане, мислим да си у праву, мада сам је толико пута већ прешао да помишљам да се јавно извиним свим увређеним особама. Хвала :)

    Милице, од ова три једино ми је крвна слика добра, остало нам се поклапа, али то већ и не рачунам. Мислим да је мени низак притисак нормално стање, сваки пут је низак... Али тако је, како је, релативно мало се поводом тога може урадити. Људи са тим живе годинама. И стварно ми је глуп овај одговор, изгледа као да те тешим или нешто. Здравље је испред свега. Чувај се.

    ОдговориИзбриши
  4. Добродошао у клуб оних који не воле упитнике било које врсте, као и систематске предлоге на којима ти свашта раде! :) Еј, види шта сам наш'o, мислим да ће ти разгалити душу, песма је од "Рокери с Мораву" > http://www.youtube.com/watch?v=Cy-mElThWEc

    ОдговориИзбриши
  5. Данас сам видео нешто ужасавајуће, па сам се сетио како си ти данас умало одустао од неког перверзног наставка... У поређењу са линком који следи, све то делује као дечија игра... Мислим да би Блогер требало да аутоматски брише овакве будале већ на старту:
    http://www.blogger.com/profile/06213691434017621501

    Јежим се што такви људи живе у Србији...

    ОдговориИзбриши
  6. Хари, верујем да си хтео рећи "прегледе", а не "предлоге" :D Да, не волим их. Најчешће нема тачног одговора... Добра песмица! xD

    Стефане, рекао бих да овај блог не крши правила коришћења и смернице за садржај. Колико сам ја провалио, човек се бави креирањем морбидне музике (нисам слушао ништа, али закључујем на основу пар текстова са истог блога) са звуковима повређивања људи. Интересантно је да се у смерницама за садржај помиње насиље, али само у контексту говора мржње (тј. против одређене групације људи), те као "немојте објављивати слике на којима се виде ране од метка или несреће ако нема пропратног текста".
    Да је болесно - слажем се. Али "правила" су таква. Можеш да пробаш да пријавиш злоупотребу или да означиш блог за проверу (постоје те опције горе). Мени не смета, док год није заиста убио некога...

    Узгред, и ја сам се најежио. Овако нешто није ми ни пало на памет... Икада.

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam jubilej i jedva čekam slavljenički post!:)
    Vulgarnosti me se ne tiču,al' lepo je što prestade na vreme :D

    ОдговориИзбриши
  8. He,he...ti bezobrazan! E, baš me zanima to da vidim ;).Meni izgledaš nepopravljivo ,,brazno".

    ОдговориИзбриши
  9. Хвала, Емотивна.

    Кајзеру, то што сам ја бразан или образан или шта ли сам већ, то је да се не би сви згадили и побегли. Ипак се ја храним овим блогом :)

    Шалим се. Има превише норми које бих прекршио, а да то не желим. Можда једног дана... Сада не смем. ;)

    ОдговориИзбриши
  10. "Вас ретко шта може изненадити од мене, али потрудићу се :)"
    Mislim da ti imaš dovoljno inspiracije, a i materijala da nas sve onako kolektivno šokneš ;)) Ja, iskreno, jedva čekam :D

    Ovo za sistematski neću komentarisati, samo ću napisati da sam se ludo smejala!

    U iščekivanju prezentacije...

    ОдговориИзбриши
  11. Је-е-е-е-е-е-е-ј!!! :D
    Ц Р В Е Н О , В О Л И М Т Е Ц Р В Е Н О !!!
    Победисмо их, идемо даље! Наприд Србијо!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive