26. мај 2010.

Наставница

Тако нестандардан дан, овај 26. мај, дан после. Написао сам беседу, а онда сам устао. Био сам срећан, поново сам почео да певам... И све то тако до поласка на факс. Ужасна врућина, а онда 84, поприлична гужва, стојим на средини јер нема задњег дела за стајање. У задњем делу су нека деца, основношколци. Поглед ми лети по лицима људи, покушавам да разазнам познате, али су ми и даље сви махом непознати. Скенирам од задњег ка предњем делу аутобуса. А онда на предња врата улази она. Уздах.

Неко од деце викну: "Наставнице!" и она им махну. Села је окренута према њима (и мени), причала је са неком пријатељицом. Посматрао сам је, не баш блејачки али онако, из прикрајка. О брате, заљубио сам се у наставницу :) Ослушкивао сам шта причају али ништа нисам могао ни чути ни разумети... Изгубио сам фокус, почео сам поново да лутам погледом, замишљао сам како би изгледало кад бих јој пришао. Не бих знао ни шта да кажем... Чудно је то.

Пријатељица јој је изашла, нека жена је села до ње. Она је гледала углавном испред себе, мада је и њој поглед каткад лутао по туђим лицима. То је ваљда нормално у превозу, проучавати своје сапутнике. Срели су нам се погледи. Трајало је то неколико секунди. Онда смо махинално обоје скренули погледе.

Благи осмех. А онда - растави нас Пошта. Изашла је из возила, посматрао сам је још мало. Румена у лицу, што од шминке, што од природног руменила, свој озбиљни и помало сетни поглед упутила је у смеру из којег смо управо стигли. Вероватно је преседала.

Ја сам наставио даље својим путем... Даљина је расла и ускоро је више није било у мом видику. Срећан сам што сам је видео, мада је не знам и не знам да ли ћу је икада поново видети.

Кад боље размислим, све ово је било глупо. Па ипак...
До следећег сусрета :D

9 коментара:

  1. Ahahaha,kraj ti je ubedljivo najbolji :D
    Tako i ja završim većinu postova,ali izmenim na kraju :)
    Super si opisao jednu najbanalniju svakodnevnu situaciju koja se svima dešava(iako se ne zaljube svi u nastavnicu,ofc.):D

    ОдговориИзбриши
  2. Занимљива ми реч "основношколци"- никад је нисам чуо! :)) Интересантно је то са погледима. Када гледаш неку особу, а она не треба то да зна, обавезно те примети, као да има и неко треће око. Мислим да је то заправо шесто чуло :)

    ОдговориИзбриши
  3. Емотивна, не знам за друге, али на мене је оставила утисак. :) А што се краја тиче - не знам шта да кажем, испашће да се надам :D

    Стефане, у датом тренутку се нисам сетио речи "основци", мислим да сам ову сковао по аналогији са "средњошколци"... Да ми ниси скренуо пажњу, ни сада не бих приметио :)
    А да ли је требало да примети? Зашто да не, мада и ја мислим да људи имају то шесто чуло за посматрање :)

    ОдговориИзбриши
  4. Еј, Милане, ако можеш, стави у гаџету "Читајте и...", место "Ljubitelji dosade", "Drum bun". Ово је моја нова адреса http://www.drum--bun.blogspot.com/

    Поздрави!

    ОдговориИзбриши
  5. Haha... Ništa u životu nije slučajno! Ne kažem da bi sad trebao da zavedeš nastavnicu, ali... mali flert, zašto da ne?

    Dobar post :D

    ОдговориИзбриши
  6. Истина, ништа није случајно :)

    Али, морало је бити тако. Па како, побогу, да стартујем наставницу, осећам се у старту интелектуално подређено :D

    Мада ако случајности не постоје, већ ће се то сложити у неку већу причу, можда сада и незамисливу... Нпр. могао бих и њој некад спасти живот. Размишљао сам у том тренутку како би било да јој испадне нешто из ташне, да испусти нешто из руке и да се то откотрља до мене или нешто томе слично (такве ствари се, једноставно, десе). Али не овог пута :'( (sniff)

    ОдговориИзбриши
  7. Ćuti, dobro je da još ne razmišljaš da joj drpiš to "nešto" što joj ispadne iz tašne. :-D Nego, super su ti slučajni ili ne susreti po prevozu. Danas bre čovek nema više ni sa kim da flertuje. I to je kategorija u izumiranju, a opet, tako je to fino. :-) Ne propusti sledeću priliku. :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Зверко, за шта ме то сматраш?! Има једно правило кога се држим: "Никад не кради од лепе жене, ко зна када ти може бити од помоћи" xD

    Надам се да нећу. Старт је најтежи, али пошто полако постајем зависник од серије Boston Legal, мислим да контам неке нове међуљудске односе... А успут учим и да говорим, што уопште није лоше. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive