27. мај 2010.

Фарса

Лепо ми је. Имам неке обавезе, мало радим, мало висим на нету, залуђујем се ту и тамо, ништа се посебно не дешава. Могло би се рећи да ми је живот испуњен лепим данима који пролазе тако брзо да их и не примећујем. Ту и тамо угледам коју симпатичну девојчицу (хипокористик, није да сам педофил, прим. аут.), разменимо погледе, осмехе, мејлове или бројеве итд. Није да ми није лепо.

Сви то виде. Питају се зашто. Зашто толико волим пиво, зашто пијем тамно, зашто ми дан без њега не пролази... Зашто се често изгубим, зашто се понекад тресем, понекад тако одлутам да не знам ни где се налазим ни са киме сам у друштву... Не знам са чиме то повезују, ваљда контају да сам већ навикао тако.

Помислим на тебе. Ту си негде, моташ се по глави. Далеко од очију, али... још си ту. И не одлазиш, ни не мислиш да одеш. Таква си, упорна до сржи.

Онда те некако избијем из главе. Бежим у тај спољашњи свет обавеза, забаве, пролазних симпатија и, наравно, тамног "никшићког". Има твоју сласт, твоју горчину и боју твојих очију... Мења тебе у мом спољашњем свету.

И онда ме опије, онако како само ти то знаш. И чујем ону "Мито, бекријо" и растури ме. И погубим се... Зажмурим јако, подигнем главу и уздахнем. И испијем те до краја. И желим још. Тако јако...

Ето, зато.

6 коментара:

  1. Ха-ха, "Мито, бекријо", та је добра! Добра је и она "Димитрије, сине Митре".
    Хвала за ону малу измену од јуче! Поздрави!

    ОдговориИзбриши
  2. Да, и она је добра, кад се скроз изгубиш у свему томе :)

    ОдговориИзбриши
  3. Je l' to ono sto si pokusavao da napises,po reklami?Divno :))

    ОдговориИзбриши
  4. Емотивна, не разумем питање? :)
    А сад колико је дивно, не знам, али таква је ствар.

    ОдговориИзбриши
  5. Ti ćeš stvarno da postaneš uredni konzument zbog nestašne devojčice (nije pedofiličarski, :-P nego su meni sve osobe ženskog roda = devojčice) što neće da odu iz tvoje glave. :-D

    ОдговориИзбриши
  6. Не знам да ли се прво сетим, па пијем, или прво кренем да пијем, па се онда сетим... Али волим пиво, јбг. Немам друге пороке, а пиво је наша ствар, ако дозволите :)

    Наравно да се зезам, није баш све то тако, али како ми је легла ова прича, морао сам да је напишем...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive