22. мај 2010.

Невидљив

То је само повремено. И увек привремено. Шта то? Постајем невидљив.

Веровали или не, ја умем да будем невидљив. И поред свег свог труда да ме примете, мене уствари нико не види. Могу да вичем, да ломим, да скрећем пажњу на себе - људи ме, једноставно, не виде.

Онда се осећам усамљено. Некад сам и awesome (не могу да нађем адекватну замену у српском), али сам углавном усамљен. Верујте, зна да буде досадно. Јер, моја моћ није никаква специјална. Мене само не примећује нико.

И то је тако. Од пар сати, до неколико дана. Можда и која недеља. Дође ми да одем и да узмем нешто а да не платим. Међутим, продавци ме увек уоче.

У једној невидљивој фази чак ме је и контрола у аутобусу прескочила. Тада сам сконтао да сам заиста невидљив.

Једино што сам материјалан, па не могу да пролазим кроз ствари... Онда ми невидљивост и није нека предност. Још увек нисам чист дух.

10 коментара:

  1. Nevidljivost je oduvek bila jedna od onih kul moći, uz čitanje misli. Smatraj to nečim dobrim, vidiš i sam da može biti korisno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Dobrodošao u klub!
    Ja obično kada ne žeim da budem viđen, postanem nevidlljiv i obrnuto...

    ОдговориИзбриши
  3. Људи су невидљиви обично када им треба помоћ...

    ОдговориИзбриши
  4. Велике моћи доносе и велику одговорност. Ја своју "моћ" још увек не умем да контролишем...

    Мислим да је Стефан најближи мојој поенти :) Знате онај осећај када вас сви забораве, а ви очајнички желите да имате некога у близини? И никако вам не полази за руком да некога привучете себи (било кога)...

    Иначе, генерално није лоше бити невидљив, ако то контролишемо :D

    ОдговориИзбриши
  5. И ја сам се раније често осећао невидљиво, али тада сам почео да размишљам на awesome начин, и ствари су се полако покренуле... ако ме разумеш? :)

    ОдговориИзбриши
  6. E,ja sm pogrešio, hteo sam da kažem - kada ŽELIM da budem viđen,postanem nevidljiv, što će reći,slažem se sa Stefanom :).

    ОдговориИзбриши
  7. Razumem te: ;)

    Ja sam vrlo često nevidljiva.

    ОдговориИзбриши
  8. Juče sam mislila da sam ti ostavila komentar ovde,ali ili sam se zanela ili je i on postao-nevidljiv.:)
    I ja umem da budem takva,to jest najveći deo vremena i jesam,dok ponekad dobijem tračak pažnje i postanem vidljiva,ali mi to preterano ne prija.
    Ima nešto posebno i u toj našoj nevidljivosti,uostalom,vidi koliko nas je :)

    ОдговориИзбриши
  9. О, превише нас је... Требало би да оснујемо неко удружење ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive