13. мај 2010.

Вода и све

... и оно што сам хтео да ти кажем ...

Ал' немам појма, заборавио сам. Увек ми се то деси.
Нема везе, ионако није било битно. Да је било битно, већ бих се сетио.

Или ћеш помислити да ја то нешто од тебе кријем?
Веруј ми, не умем да сакријем такве ствари. Нисам баш толико добар лажов.

Знаш оно... А јоооој шта сам оно хтео...
Видиш како кад ме лупи мало ово сунце и овај врбопуц, те не знам ни где ћу ни шта ћу. А идем до својих крајњих граница. Нити спавам, нити једем, само нешто као радим. А шта радим? Не бих знао рећи...

Можда сам пропустио нешто важно. Можда када сам оно задњи пут тумачио твоје речи нисам све скапирао како треба. То се деси тако, с времена на време, да се људи не разумеју.
Ајаа... Тако ти је то кад разговараш у шифрама, а ни сам не разумеш шта хоћеш да кажеш...

Нећу да ово пролеће прође тек тако. Лето је доба када се сви повлаче у себе и своје лудости. Па макар никад не остали физички сами, они су увек само - они.

И зато ми је пролеће драже. Има у њему нешто. После дугог ничега, све је почело да се креће поново. Лепо је уживати у живој ватри живота. Једина ватра у којој се осећаш добро.

Мучиш ме. На онај слатки начин. Одавно се нисам тако мучио... Да ли је од тебе или од пролећа?

Урезаћу ти име у облак. Пашћеш ми с неба као летња киша. Дођавола, лето...

Скупићу те у резервоар за кишницу. Чуваћу ти руку у џепу своје нове јакне. Лепо ми стоји. И теби ће.

Ја стварно не знам шта сам хтео да ти кажем.

8 коментара:

  1. Jao, jao kakvo fino nadahnuće. :-)) Al' što si se setio vrbopuca, odma' za 10-ku u indeks. :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала, хвала :)
    Ма врбопуц је ових дана реч коју некако често помињем... Не знам зашто, свиђа ми се :D

    ОдговориИзбриши
  3. ToMCaa nam se zaljubio! :)
    Ili nešto kao zaljubio!

    ОдговориИзбриши
  4. Зар?
    Да, и ја сам приметио да ми изгледа збуњено. И луцкасто. Има ту нешто... Баш је постао чудан. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Da nema naslov neke veze s onim Miljkovićevim - Vatra i ništa? Možda mi se samo učinilo.
    Lepa promena, samo napred!

    ОдговориИзбриши
  6. И мени се учинило ;)
    Хвала лепо. Надам се да ће лепо и остати :)

    ОдговориИзбриши
  7. Све је могуће :)
    Хвала фино :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive