01. април 2010.

system("pause");

Нет ми је катастрофа и добро је да сам успео да отворим ову страницу.

Немојте да се љутите што ме нема да коментаришем, тешко да могу нешто и да прочитам.

Записиваћу оно најбитније у OneNote па ћу можда објавити кад дођем до доброг нета.

Изгледа да сам заборавио како је било некад, када сам преко dial-up-а на брзину лепио и слао већ спремне текстове. Могао бих то да покушам и ових дана. Ништа не обећавам.

Вести: код куће сам, мало је захладнело, пробудио сам се малаксао и са температуром, али ћу је некако уклонити. У суботу у "Фонтани" четворица младих и перспективних момака имају сешн, навратите ако вас пут нанесе. Долази ми сестра данас, нисмо се виђали у БГ-у, па сад ево да се видимо овде :D Ближи се Васкрс и ако се не будем у међувремену некако магично поново појавио овде, желим вам да вам радост Христовог васкрсења испуни душу и да вас увек подсећа на оне исте вредности које се стално овде трудим да промовишем. И тако то...

Све вас волим и недостајете ми! Надам се да ће ме ово брзо проћи и да ће бити неко лудило овде ускоро, јер ово моје стање и није нешто због чега сам једва чекао да се вратим кући. Кад сам лењ и глуп, па се не обучем топлије кад је хладно. Будала...

Нећу сада о озбиљним темама, само да кажем да ми се од неких ствари повраћа. Можда и чешће него што је то пожељно. Да ли је то што сам омекшао или што се само глупости дешавају?!

Чим се нешто деси, бележим, а објављујем првом приликом. :)

И да, желим да терористи престану да праве срања јер нове жртве никоме нису потребне. :@

3 коментара:

  1. Vidiš, svi smo pobesneli. I ja sam zaboravila na dial-up, pa postala razmažena, pa čim krene da mi koči protok na ADSL-u, ja razmišljam o drugom provajderu. :-))

    Znaš šta, nije još vreme da ideš go i bos, ovo sunce te je opasno izblefiralo, a ja ti stoga želim da što pre prođu ti negativni efekti prehlade.

    Uživaj u lepim stvarima, ionako je gluposti previše i lepo provedi praznik sa tvojom porodicom. :-)

    P. S. Evo meni stoji da ukucam captchu "plata", samo para nigde nema. :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na lepim željama, takođe i tebi želim da praznik provedeš ušuškan u porodičnu toplinu :)

    Dial up, bože otkad nisam čula za njega. Hehe, znam kako je ali biće bolje!

    Lepo se provedi. Čekam tvoj nastavak na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Поздрав свима вама у пећини! Кад упалите ватру помоћу два камена и завршите борбу са суседним племеном, искористите феноменалне могућности праисторијског Dial-up-а и напишите нам нешто :))))))

    Враћај се, бре!!! :)))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive