26. април 2010.

Ротација

Пошто су моје јутрошње мисли некако магично пресретнуте на једном другом месту, на нашу, игром случаја заједничку тему ћу заборавити до тренутка када поново дотакнем хармонику (очекујем да се то деси за викенд, када одем до куће). Тада ћу се поново још јаче сетити свега и написати оно што сам хтео сада.

Данас сам се дрзнуо да за време двосатне паузе, после дивног ручка у мензи, одем са колегама на пиво. Успут смо покупили летке који рекламирају неке комунистичко-пролетерске ципеле (ознака им је црвена петокрака са чекићем и српом), били заустављани у покушају да нам увале Ћирилка кога смо већ купили, наишли на хајдука са опанцима који разглашава срамоту за целокупну владу, све политичаре, правнике, економисте, докторе наука, уметнике итд, попричали о појму моје чудности и тако све једнако неке занимљиве ствари.

Н: `Ајде ти наручи први.
Ја (ТоМЦаа): Имате ли "лав" пиво?
келнерица (Јована чини ми се): Немамо.
Т: Имате ли неко пиво уопште?
Ј: Немамо.
Т: Немате пиво?!
Ј: Шалим се, имамо ... Точени "амстел" и "хајнекен", у флашицама "амстел", "хајнекен", "... бла бла бла... "
Т: (мисли у себи: "Не шали се са животом...") Шта ћете ви?
Н: Мени дајте хладан "нести"
В: Ја ћу "швепс битер-лемон"
Т: (мисли у себи: "Е јеби га, једини ћу... Ма боли ме..." Које беше точено имате?
Ј: "амстел" и "хајнекен"
Н и В: (скоро шапатом) Узми "хајнекен"...
Т: "амстел", хвала. :)


Требало је да одемо у пивницу као људи xD "Амстел" ме је подсетио на неку специфичну горчину, отприлике нешто као светло "никшићко".

И тако смо ми разглабали и разглабали о разним темама модерног нам живота. Не знам зашто ме сви сматрају озбиљним. Ваљда зато што одајем такав утисак. Као да је мени увек досадно, такав ми је и тон говора, осим кад се насмејем. Нико не зна да ја уствари стално покушавам да тежим неком узбуђењу, некој промени, нечему што ће ме померити са нулте тачке. Мени је сваки дан, и поред свих ових ситница, исти. Чиста чамотиња, такорећи сплин :(

Размишљам тако унедоглед о све једним те истим стварима. Не знам када ће се ишта променити. Знам да ми неке ствари недостају, али никако да ми се било шта од тога догоди. Једноставно нисам довољно у фазону да јурим за неким стварима. Очекујем да ми све падне с неба. Није то добро. Али шта ћу, таква ме ситуација задесила. Неке ствари једноставно не могу мењати.

Треба ризиковати. Мислим само да ми још увек није дошао прави тренутак. Можда је само до тога. Не знам ни шта бих кренуо да мењам. Не знам на коју бих пре страну. Кад би се само нешто десило што би ме покренуло. Све остало би било тако једноставно. За све што бих радио, а да одудара од свакодневнице, треба ми или друштво или комплетна самоћа. Ни једно ни друго некако не могу да испуним. Увек се нађе неко ко не би био добро друштво, али би ми сметао да се осамим.

Десиће се нешто, најкасније овог лета. "Ипак се окреће".

10 коментара:

  1. Мораћу први да искоментаришем свој пост. Необично много пута сам употребио израз "неке ствари". То под хитно треба мењати.

    Немојте мислити да сам опседнут "неким стварима" ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Rotaciju te neće niko upaliti, to moraš sam.Nije dovoljno reći - znam i nastaviti da sediš. Imao sam cimera koji je potpuno isto funkcionisao i stalno smo se raspravljali oko takvih stvari.To što ZNAŠ je samo pola koraka napred. Gore je znati,a ne raditi ništa, nego ne znati uopšte. A kada ćeš,ako nećeš sada?

    ОдговориИзбриши
  3. Ниси провалио неке ствари :D

    Шалим се, наравно.
    У овом тренутку тешко је учинити било шта због пуно обавеза. Заправо сваки слободан тренутак испуним нечиме што ме опусти, али их је толико мало да једноставно изгледа као да се ништа не мења.

    Првомајски одмор је добродошао за такве промене. Мени он траје од четвртка до понедељка, тако да ће то бити прилика.

    Хвала на критици, све што си рекао већ ми је познато, али се тренутно и са таквим стањем морам помирити...

    И да, синоћ сам имао неких проблема са твојом формом за коментаре, данас ћу пробати поново. Чисто да знаш зашто ме нема, да се не наљутиш - неће да се учита. Проблем је, наравно, у мом интернету.

    ОдговориИзбриши
  4. Ma, opušteno, ne ljutim se ja ako neko ne ostavi odmah komentar na moj blog.Čitanje je nešto što dođe samo, kad je čovek raspoložen, nemam običaj da primoravam ljude da čitaju moj blog ;). A juče su ludeli komentari ceo dan, tako da niej do tvog neta.
    Svima dođe takva faza, ne bih da sejem neku mudrost,kada i sam često brljavim, ali je važno stremiti neprekidno.
    Pozdrav, Tomcce, čitamo se.

    ОдговориИзбриши
  5. "Размишљам тако унедоглед о све једним те истим стварима. Не знам када ће се ишта променити. Знам да ми неке ствари недостају, али никако да ми се било шта од тога догоди. Једноставно нисам довољно у фазону да јурим за неким стварима. Очекујем да ми све падне с неба. Није то добро. Али шта ћу, таква ме ситуација задесила. Неке ствари једноставно не могу мењати."

    Итекако их можеш променити, веруј ми, итекако.
    Ради све супротно од онога што те повлачи у такво (негативно) размишљање. Боље бити у хронично-позитивном елементу, него дозволити да ти прва (студентска) фаза анксиозности пређе у статичну свакодневицу и наруши ти психу. :)

    Акција! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Sad zamisli kako oduševljeno pružam ruke pokazujući šakama ka tvom licu i vičem:,,Aaaaa,i tebi je čamotinja?'' i onda skačem kao pomahnitala u krug :D

    Toliko.:)

    I žao mi je što nisi pisao o harmonici,baš sam htela da čujem i tvoju verziju nostalgije :)

    P.S.Jedino pivo koje sam pila je Becks,i to samo par gutljaja,davno,u jednom zagrljaju,i verovatno zato mi je delovalo kao najbolje na svetu :) Ali tebi na širokom spektru znanja o pivu skidam kapu :D

    ОдговориИзбриши
  7. Ijao... super je post! Prvo me je situacija sa pivom nasmejala. A potom ove tvoje reči "Једноставно нисам довољно у фазону да јурим за неким стварима. Очекујем да ми све падне с неба. Није то добро." Kao prstom! Isto se tako i ja ponašam povremeno. Kao da će mi sve pasti s neba, a život totalno drugačiji!
    Nije to dobro, slažem se. Ali ...

    Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  8. Убићу се, јебени нет ми није прихватио коментар који сам састављао и куцкао десетак минута. Морам поново. Извин'те ме што псујем.

    Нинџа,
    знам да сам мајстор да изврнем ситуацију у своју корист, али ме је лењост натерала на овакву чамотињу. Једини ми је то проблем тренутно... Наравно, лечи се, како ти рече, акцијом :)
    У оригиналу сам овде поменуо и Раскољникова, али не могу сада да парафразирам себе, гледам да ово збрзам јер сам се изнервирао...
    Супер ти је сличица на блог-профилу. Awesome! ¦D

    Емотивна,
    видим да си јако емотивно доживела и ову ситуацију. Можемо заједно да скачемо као лудаци, све је боље од овога :D
    Што се пива тиче, није да сам неки познавалац. Само сам упамтио неколико укуса који су ми у животу пријали и сада све с њима упоређујем. "Бекс" не знам да ли сам икада пробао, али између њега и неког које ми се већ свиђа ("лав" светло, "никшићко" тамно, па друго светло, па прво тамно, и евентуалне замене, ако баш нема ништа од овога) изабрао бих без оклевања оно за шта већ знам да ми одговара. :)
    Што се хармонике тиче, само да је додирнем, да се врате још јаче успомене, биће пост после првога.

    Душице,
    у оригиналу сам овде написао још једну анегдоту од тог дана, али ћу је с вама поделити када мој нет и ја будемо стабилнији, даклем највероватније сутра на факсу.
    Иначе сам приметио да си и ти често у сличним фазама у којима и ја боравим. Ово "али" нас увек је... зеза.

    Поздрав свима, и хвала вам што коментаришете. :D

    ОдговориИзбриши
  9. Pa menjaj makar neke stvari! :) Pa prosledi recept!

    ОдговориИзбриши
  10. Када покушавам нешто да пронађем или да се сетим неке речи и никако не могу да је се сетим, оставим да прође мало времена. Изгубљено се само нађе, реч се сама од себе појави. Тако ће се, сам од себе, решити и твој проблем ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive