21. април 2010.

Периодични извештај

СР "Штриц-штриц", Милан Томић ПР
Датум: 21.04.2010.
Време: 22.23

До краја дана мобилни претплатници нису имали намеру да се јаве. Ја сам данас променио више различитих, можда чак и дијаметрално супротних расположења. А и како бих другачије, када је среда, 21.04.2010, са свим својим појединостима...

Започео сам дан са мање елана него што сам очекивао. Устао сам поприлично касно. Ништа нисам рекао, ништа нисам видео. Онда сам узео да решавам Рубикову коцку. После неколико решавања научио сам да склопим два цела слоја... Рад са трећим слојем не знам напамет, још увек. Онда сам коцку вратио колеги.

На факсу сам био од 13 до 20. Убила ме анализа, која мислим да је убила и професора. У неким тренуцима ни сам себе није могао испратити. Онда је дошло и ООП, и утакмица. Још једна победа Партизана, Звезда из пенала изгубила на домаћем терену без публике. Сада смо други. Фрустриран сам.

Долазим кући, прегледам пошту и блогове. Још једном се разочаравам и псујем државу, систем, плаћенике, корупцију и све тако.

Одбојкашице Црвене звезде узеше овогодишњу титулу. Једна лепа вест из Звезде за данас. Обрадовале су ме :)

Сетим се - сутра је четвртак, мора да се ради домаћи из ДС2. И опет се сморим...

Брат ме малопре искрено насмејао једним својим гестом. После сам разговарао са својима и то је деловало орасположавајуће. Сад се смешкам и читам једну поруку. И ја... Ништа више не могу да вам кажем.

Мало су ми глупаво прошли претходни дани, закључно са овим. Надам се бољитку, слушам Балашевића и поч. Бајрамовића и уживам у сопственој расплинутости.

Одвратан сам, зар не? Мука ми је од читања овога...

5 коментара:

  1. Dobro, kad si "muku" primetio objektivno. :-) Sladak post, u tvom fazonu. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Објективно, као и увек. Хвала на искрености :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odvratan? Ti? Ma daj, izbaci taj ruzan pojam iz recnika ;) Trenuci su odvratni, ali oni ne mogu iskvariti i licnost. Mislim....valjda! Ne daj se, sta reci?! Bice bolje!
    Nasmejao si me s postom. Vrlo originalno :)

    Pozdrav i glavu gore!

    ОдговориИзбриши
  4. Ako tako nastaviš, nećeš biti manje sumoran. E, baš zato neću da ti kažem da nisi odvratan.
    Ja sam kao klinac u pubertetu imao faze teškog bedaka, ćutim i uzdišem po ceo dan.Kada me keva pita šta mi je, ja bih odgovarao - Ma,pusti me, dođe mi da se ubijem, na šta bi ona često rekla - A što ti ne dođe nekad da središ sobu? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Одвратан... Смета ми та реч, али не могу да нађем бољу (или гору) :D

    Ма то је све због чамотиње у коју сам упао не радећи ништа. Кад ме упослиш, одмах ми је боље и почињем да се смејем. Доказ је данашњи дан :)
    --
    А што ти некад не дође да средиш собу?

    Мислим да се ово и мени десило пар пута, или бар нека варијација на ту тему :) Управо ово је позитиван импулс који сам тражио. Хвала :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive