06. април 2010.

Светло

Христос воскресе! Већ је шести април, трећи дан Ускрса. Ево, уграбих прилику да напишем коју.

Дани овде брзо пролазе. Не знам због чега. Ипак, испуњени су у потпуности и уопште се не сећам да сам изгубио неки моменат. Била је сестра, отишла данас назад за БГ. Излазим скоро свако вече. Вечерас нисам изашао, обећао сам себи да ћу сести да пишем. Куцам већ дуго. Имам један предуг текст који осликава неке ствари из моје прошлости и садашњости, али га нећу сада објавити. Можда кренем из делова, али не сада. Само да знате да када се појави прича о мени и Њима, да је тај текст завршен већ сада.

Извештај укратко: време трошим да одрадим понешто, колико се може. Одгледам мало тв, али стварно мало, с озбзиром на његову доступност. Видим га, али ми апсолутно не недостаје, и то је добар знак. На нету сам ретко, јер га овде баш и нема пуно. Надам се да ми неће нестати док куцам овај текст у едитору. Пар излазака са друштвом, већина се данас вратила у Београд. Суботњи Electro Lounge #3 је прошао изузетно, бар до "специјалног госта", који је мало засрао. Битно да је стандардна екипа одрадила посао квалитетно. Похвале за Стелета, Милоша и Јоцу. Поред те журке, углавном идемо само да прошетамо, седнемо и испричамо се. Заиста дуге приче, у којима понекад учествујем једино као слушалац. Неке ствари ме не дотичу. Приметио сам да сам био искључен и изолован последња два дана, сопственим ставом. Недостаје ми мало самоћа. Надокнађујем је управо сада, седећи сам у соби и куцајући ово. Тиха музика, остатак укућана је поспавао, сада већ одавно.

Нема девојке. Угледао сам три-четири, али нису одговарајуће. Нема инспирације, мада ми се јако пише. Имам чак и једну поруџбину, не знам како ћу је и када остварити.

И поред свега сам срећан. Лепо је овде. Треба се вратити у Београд и то ме помало нервира. Ипак, даћу све од себе да останем у добром расположењу, како год се ствари одвијале.

Растужила ме је вест о овом двоструком убиству у комшилуку. И разбеснела. Тужно, несрећно, одвратно... Не знам шта да кажем. Будала на сваком кораку, а нажалост увек настрадају недужни. Ево и једне сузе за њих две.

Ето тако... Ноћас ћу још писати, али нећу објавити више ништа. Довољно је и ово.

И да, резултати са колоквијума су позитивни. Прошло је углавном одлично, не бих да баксузирам за даље али трудићу се до краја. То ми је и посао... :)

3 коментара:

  1. Bravo za kolokvijum,znala sam da ce sve biti ok :)
    I ja sam do jutros bila na mestu gde nema neta,ima pomalo TV-a i dani prolaze prebrzo.A onda sam se vratila u sivilo grada.Je**s ga,sve sto je lepo kratko traje.Ali zato se moze i ponoviti :))
    Pisi! :*

    ОдговориИзбриши
  2. VAISTINU VASKRESE!
    Čestitam na pozitivnim rezlutatima :)

    Ne znam zašto, ali ova tvoja "Nedostaje mi samoća" me je frapriala. Bez obzira što si među svojima, ipak ti fali malo mira, tišine i samoće. To znači da si pravi umetnik, onako u duši ;)

    Jedva čekam taj predug tekst. Do tad, lep provod!

    Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала на честиткама, могло је то и боље, али ми се, бар што се факса тиче, перфекционизам лагано губи... xD

    Кад помислим да већ треба полако да се пакујем за повратак, јавља ми се нека чудна стрепња... Не постоје два иста тренутка, али кроз вечност тежимо да се нађемо у сличним условима како бисмо оне најлепше себи што верније поново приказали. Зато ми се, ваљда, не одлази.
    (Мало моје филозофије није на одмет - да није низ глупости, звучало би мудро) :D :D :D

    О томе да сам уметник, баш оно, одистински, не бих сада. Неки ме посматрају као уметника, неки као научника, неки као генијалца, неки као будалу... Битно ми је да остајем свој и да се одупирем ветровитим тенденцијама да будем избрисан са лица земље колико могу, а време ће показати да сам био помало од сва четири. Данас сам мало више будала, не замерите ми на глупостима у покушају да звучим као геније...

    Поздрав обема и надам се да је и вама исто овако лепо као и мени ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive