12. април 2010.

AC*

<<Какав почетак недеље, не знам шта да очекујем...>> (извор: ФБ)

Понедељак. Преспавао сам више од пола. Окончана је још једна недеља. Помало хаотична, пуна искустава, мање или више битних. Прошло је неко време. Не знаш да нешто имаш док га не изгубиш...

Пробудио сам се уморан, у невероватно време (негде око 14 сати). Рекло би се да сам претерао, али то је резултат свих претходних неспавања. Дочекало ме је више изненађења. Надао сам се, али су наде некако попадале у воду. Да ли је могуће да су, колико прошле недеље, сви бар једном устали на леву ногу? Не знам ни како то да се тај моменат мени разоткрио баш у понедељак, када треба да устанем из кревета после више од пола дана протраћеног на спавање и започнем нову недељу...

Несебично ћу вам дати све што имам, у нади да ће вам свима кренути на боље. Надам се само да нећу открити да сам и ја устао на леву ногу. Ко год се препозна овде, нека узме одавде једну куглицу оптимизма и прогута је у сласт са својим омиљеним пићем, макар оно било и алкохолно, ако баш мора.

Зовите ако вам треба нешто, ту сам. Никада ме нећете истрошити. Па и ако мало претерате, после једног 13-сатног спавања већ ћу се обновити, баш као и данас ;) Не брините о томе.

--
*редни број поста у хексадекадном систему

6 коментара:

  1. Gutam kuglicu uz sveže ceđenu narandžu(hvala lepo :D),i prvi put se nadam da će zastati u grlu i da ću se ugušiti od muke što neću moći da je iskašljem :)
    Što se tvog spavanja tiče zavidim ti,jer znam osećaj a trenutno nemam vremena ni da .. što bi rekli naši sunarodnici,ili da uzdahnem(što bih rekla ja :P)
    I tako,nauživaj se ti i za mene,biće mi malo lakše :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam je progutala, čim sam pročitala AS od posta ;)

    Hvala!

    ОдговориИзбриши
  3. Само се ви послужите :D

    Ја сам вам толико уморан од ове недеље и само чекам да дође субота и да прође све ово мање-више беспотребно цимање, те да ми се мало смири ситуација. Јуче сам стигао у Београд, јурио лево-десно по киши, данас морам до факса, па после спремам колоквијум за сутра, када и испраћам сестру на екскурзију. Ова субота ће дефинитивно бити мој дан. Вероватно сам пропустио да искоментаришем неке ваше постове, надам се да ћу, ако не пре, за викенд стићи да прочитам све.

    А ово ас је тако испало случајно (уствари је то АЦ на латиници) xD

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала, Кајзеру. Живи били! :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive