23. март 2010.

Поново плаво

Јучерашња страница дневника. Нисам баш био најсрећнији. Хвала Богу да је прошло.
22.03.2010, понедељак, 14.43

Опет плаво, цео дан. Сјебано јутро почело је седењем на кревету и размишљањем о томе шта сам пропустио. Превише тога. Све следеће ствари само су надограђивале нерасположење. Нисам могао да урадим графове. Уместо тога, бацио сам се у плаветнило. Није га било баш одавно. И некко увек надође после највеће среће. Толико сам се сјебао да сам и физички уморан - боле ме ноге, једва ходам, тешко дишем. Иако сам устао и кренуо рано, стигао сам некако таман на време. Уствари, стигао сам први и опет се осећао исто - био сам сам.

Превише слободног, неискоришћеног времена. Нисам могао да ручам, смучило ми се. Гомила глупости изречених на плавом ходнику. Гледао сам како пролазе секунде. Континуирано, без престанка. Утрошио сам време узалудно. Запитао сам се шта ћу ја овде. Таква питања ме убијају. Море неважних ствари. Превише ненормалних и неморалних. Толико сам се сморио да ми је дошло да плачем за оном дојучерашњом срећом. Мучи ме нешто. Можда је то оно што недостаје. Вероватно га има у претходном тексту. Иако га нема...

Уморан сам. Време пролази и чини се да је све горе. Хистерично сам се насмејао. Ипак не задуго. Превише сам уморан.

крај белешке расположења, одлазак на предавање...

12 коментара:

  1. Drug moj, nemoj bre da se bedačiš. Ma, znam ja da i ti znaš da je to samo bad moment koji je verovatno već iščileo i ti verovatno sada pičiš neku dobru mjuzu i ubacio si se u neko dobro raspoloženje. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ма Зверко, немој да бринеш, било па прошло. Морао сам само да убацим то овде, јер сам га за овде и чувао а нисам имао када да га искуцам.

    Сад ме другарица шокирала, изгледа да ће прекинути са дечком с којим је већ 3 године. Он каже да не може више да издржи даљину (он је овде а она у Хрватској). Не знам шта да јој кажем, баш ме затекла...

    ОдговориИзбриши
  3. Šta da ti kažem? Ni ja nikad nisam verovala u ljubav preko žice. Ja bih se i pre o'ladila. Surovo, ali istinito. Mislim, šta to znači biti sa nekim n godina, a koliko si stvarno vremena (fizički) proveo sa tom osobom?!

    ОдговориИзбриши
  4. Мени првом није деловало као нешто могуће, али добро су се држали, оно, лети и зими су заједно а пролећа и јесени прегурају некако преко МСН-а и осталих стварчица... Што ти кажеш, јесте мало без везе, али они су једини који су веровали у то од самог почетка и убедили околину да је то то. И сад одједном она још увек верује, а он се нешто о'ладио. Мени је криво што је сад прсла тотално и што ће то лоше да утиче на њу генерално...

    ОдговориИзбриши
  5. Naidje to tako, obično uvek i sličnim danima... Mora. Samo da ne potraje.

    ОдговориИзбриши
  6. "Histerično sam se nasmejao" - e ova ti je dobra! Slatko sam se nasmejala, jer razumem smisao rečenice. Eh...nekada zaista ne treba ustati iz kreveta. Ponekad je dan tako težak, naporan, dosadan, bez smisla... Ali zato naredni bude bolji. Želim ti da i u svom crnilu naše današnjice, nađeš bar nit belog.

    ОдговориИзбриши
  7. Ма пронашао сам је ја одавно, али је повремено, ето тако, загубим негде.
    Хвала у сваком случају, већ у уторак је све било боље :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ajoj :) Dobro je dok si stigao do kraja,svaki sledeci kraj ce biti vedriji ;)
    A mene inace plavo podseca na tiho,ali i burno,ali ne tuzno o.O

    ОдговориИзбриши
  9. Ма, то силно плаво је због блуза...
    А и шта да радим кад се увек некако нађем у плавом ходнику када пишем ове суморне теме о_О

    ОдговориИзбриши
  10. Kada se osećam kao ti, ja imam jednu čarobnu pesmu koja je u stanju da me izvuče iz najgoreg sivila u koje sam sklon da upadnem. Trudim se da je neiskorišćavam često, da ne prestane da me radi,ali kad prigusti uvek je tu. To je pesma Bob Marlija - Three little birds. ;Don`t warry about a thing, cause every little thing is gonna be all right....". Probaj, stavrno deluje!

    ОдговориИзбриши
  11. Сведок сам да делује, али мени је она више као мантра. Користим и Don't worry, be happy, онда Kaya (некад баш истрипујем опуштеност, небо, боје, иако не конзумирам биљку), Redemption song и има ту још пар комада... Генерално је доста реге песама добро за опуштање, а што се Марлија тиче - увек је учио људе да мисле позитивно. Нема правог опуштања без музике :)

    ОдговориИзбриши
  12. Terapija muzikom je odlična ideja! Apsolutno se slažem.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive