26. март 2010.

Ближи се...

Још два колоквијума па распуст. Дивно, зар не? Помисао на одлазак кући, виђање са породицом и пријатељима у не тако далеком Параћину рађа неке нове идеје. Лудило :)

Навикао сам се помало на овдашњу атмосферу, али ми ипак недостаје завичај. Нисам ја за Београд. Превише сам повучен. Ипак, сналазим се и добро сам прихваћен, бар тамо где желим да ме прихвате. У складу с тим сам овде ипак више срећан него несрећан...

За овај распуст припремио сам доста позитивне енергије, коју ћу, надам се, искористити на најбољи могући начин. Само да време не прође узалудно јер онда све то нема смисла...

Надам се да се у Параћину понешто променило, јер сам се и ја променио. Све је подложно променама и ако би све остало исто, то би значило да је све упало у мртво море и да се ништа не дешава. А дешавања су кључна за опстанак једног града, ма колики он био.

Издржаћу још пар дана, а онда на пут. Видећу шта ме тамо чека. Ваљда ме очекују :)

8 коментара:

  1. Nego šta, nego te očekuju! Nemoj da se odaš u rodnome gradu bludu, perverzijama i alkoholu. Samo umereno i sve će biti dobro. Pomisliće ljudi da Beograd ima negativan uticaj na tvoj psiho-fizički razvoj. Stvarno, uživaj u raspustu, a vala i zaslužio se, sve bre polažeš iz prve, a tako će da bude i sa predstojeća 2 kolokvijuma. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa Zverkom :)
    Samo napred!I meni još 4 dana škole,pa kooonačno taj raspust...Više ni psihički ni fizički nisam spremna za bilo šta,kamoli školu!:)

    Držim palčeve za kolokvijume i preporučujem bar jednu kvalitetnu pijanku-ume da prija xD

    ОдговориИзбриши
  3. Благо теби!! Шта све мене чека у наредном периоду... Баш ти завидим ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Уживај, млад си и заслужујеш :)

    Иначе и мене чека пут, али мало дужи. Заправо, чека ме 6 дана непрекидног путовања кроз Италију.

    ОдговориИзбриши
  5. Него шта, него ме очекују, Зверко. Проверено. Већ ме питају шта ћу да једем у следећеих х дана док сам тамо xD Неће се забринути, све своје нове мане ћу пробати да прикријем. А што се блуда и перверзија тиче, не знам колико је могуће избећи их... Биће добро :D

    Хвала, Емотивна, сигурно ћете ми и сви ви пасти на памет када се ушикам онако, к'о смук, што би рекао народ. Мислићу на вас и кад останем без нета (што је тамо врло честа појава). Узгред, срећан распуст :)

    Не знам зашто би ми завидео, Стефане, кад ти имаш баш онако фино испуњен живот и никада ти није досадно. Узајамно завидимо :)

    Милице, шта да ти кажем, све сам старији, али ипак заслужујем :) Не знам да ли је реч о екскурзији или неком личном путовању, али ти желим леп провод, па да поделиш те утиске с нама кад нам се вратиш :D

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan put!
    I mi čekamo tvoje priče iz Paraćina! :D

    ОдговориИзбриши
  7. Хвала лепо! Биће причица, само да се мало опустим... :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive