19. март 2010.

Мис'им шта рећи

Што дуже живим у овом Београду, некако ми се чини да сам све више и више глуп. Није баш прави тренутак да постајем ТО, али добро, ваљда никад и није.
Ово је време када обично понестане инспирације.
Шта да ти пишем, да још дишем...

Немам инспирације за писање, само бих слушао музику и радио. Тренутно сам расположен за учење, све ми делује интересантно. Има и времена и материјала и то је баш фино. Просто ми дође да не једем и не спавам колико ми је милина да учим :)
И зато идем сада да уграбим прилику, док сам још расположен. Сутра путујем за Крагујевац, највише из задовољства. Пре тога иде Увод у www, који сам до сада већ провалио тотално; остаје ми још да вежбам анализу за недељу.
Узмите део моје среће. Јесте да сам још увек мало болешљив, али то на мене не утиче много. Добро расположење је кључ лепог живота.
Желим вам све најбоље, свратите понекад.

3 коментара:

  1. Eeee, da su svi 'vaki studenti kao ti, diplomirali bi pre kraja srednje škole. :-)) Srećan ti put u KG, učenje, zajebavanje i sve redom. :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno je dok si u dobrom raspolozenju! A dobro raspolozenje je kao ovo vreme. Zato iskoristi sve sto je moguce da se lepo osecas i radis sto ti se radi! Hvala na parcetu tvoje srece i lepog rasplozenja :) Retko ko daje tako nesto, zato aplauz!

    Pozdrav i samo napred!

    ОдговориИзбриши
  3. О хвала, хвала, хвала најлепше, хвала још једном :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive