15. март 2010.

Какав ћемо рефрен?

Добро позната прича, али са мало другачијим крајем. Толико пута је све ово већ прежвакано да више није имало сврхе да се понашам к`о клинац. Штавише, поносан сам на себе што сам тако добро "поднео" целу ствар.

Осећам се помало чудно. Више нисам везан. Неко би можда рекао да нисам ни био. Знам ко би то први рекао - човек који све зна. Свеједно, ипак је ово било другачије.

Знате онај привид припадања - ја сам твој, ти си моја, свет је наш... Понекад је лакше без њега. Некако ми је пао камен са срца, бар знам на чему сам. Раније сам предосећао, али су факти говорили другачије. Сада су чињенице на мојој страни.

Захвалио сам јој се што је искрена. "Хеј, стани, човече, ти је не познајеш, немаш појма шта ради, откуд знаш да те не лаже?" Научи да размишљаш, то је бар једноставно - нема разлога да ме лаже. Никада није имала, а сада поготово... Ништа не би постигла. Неке жене су ипак интелигентна створења, колико год ми тврдили супротно.

Доста о томе, ако ово прочита, мислиће да ми је срушила сав свет. А није, баш ми је драго што се све овако завршило. Тј. тек је почело :)

Не знам колико ће ме често бити, крећу колоквијуми. Остао сам вам дужан: у суботу су ми били ортаци из Крагујевца. Један од њих је човек који све зна. Он ипак не зна баш све ;) Био им је први пут на Северу. Покушавам да их научим неким стварима, мислим да могу да приме то знање. Иначе, прослависмо и Звездин рођендан и још једну победу. :D Цео дан ми је био испуњен, поприлично лудим стварима, од одласка на сајам аутомобила (који ме уопште не интересују), преко пешачења најчуднијим могућим путевима, па до самог повратка кући. Лудница :)

Следеће суботе после колоквијума - Крагујевац. У недељу опет колоквијум. Биће ово густе две недеље...

9 коментара:

  1. Ako ti je stvarno pao kamen teški sa srca, onda mi je drago da to čujem. Mada, ono meni to lomljenje preko kolena nikad nije išlo. Sve sam ja to uvek lepo pakovala racionalno u svojoj glavi, ali sam imala uvek protest srca. I tako...

    Želim ti puno uspeha na predstojećim kolokvijumima, pa prijavi kako teku stvari. Držim fige! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Јутрос сам, док сам дрхтао од зиме ходајући ка аутобуској станици, поново премотао филм. Не могу рећи да ми баш уопште није жао. Ипак, ова ситуација је била мало специфична. Осећао сам се као да сам резервисано место у ресторану (ово јој никада нисам рекао). Мало парадоксално, још увек нисам сигуран да ли ће ми тај осећај недостајати...

    Ипак је важно знати на чему си, а резервација је обрисана када сам сазнао да ће место ипак остати празно. о_О

    Хвала, свакако ћу пријавити, то увек радим :D

    ОдговориИзбриши
  3. Svidjaju mi se i post i komentar :)
    A jos vise jer sam to procitala iz ,,pera" jednog muskarca,normalnog(i da nije izumrlizazivotaproslavljenikogacemovecnopamtiti pisac) :)
    Lepo je videti da i vi imate emocije,hahah.
    Kod mene su te dve nedelje prosle,sad sam mirna do Uskrsa,a tebi drzim fige :*

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma dobar post! Samo napred! Krči svoj put dostojanstveno!


    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Емотивна,
    Лепо је видети. Нажалост, изгледа да се увек више истакну они други, због којих је Хич рекао: "Због таквих као што је он ја још увек имам посла"...
    Надам се да су ти те две недеље добро протекле :) Захваљујем на жељама :*

    Креативна душице, добро дошла на мој блог. Наравно да остајем достојанствен до краја, макар ћу на крају знати да нисам ништа пропустио и да је све морало тако да буде. :) Велики поздрав!

    ОдговориИзбриши
  6. Nije loše znati na čemu si.
    U suprotnom ostaje previše prostora za razmišljanje.

    ОдговориИзбриши
  7. Ивана, наставио бих твоју другу реченицу са: "... што доводи до гомиле текстова чудне садржине и непотребних неспоразума". Хвала, драго ми је што смо се сложили :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive