04. март 2010.

Најтужнија песма

"Сад је касно говорити..."

А и да није. Лепо је време напољу, отприлике као и мој биоритам. Интелектуално и физички у дебелом минусу, а емоције у опадању. Сутра снег. Прехлађен сам, али баш ме брига. Данас сам ходао по киши. Престајем да кијам. Почињем да кашљем.

Преминуо је Момо Капор. Сазнао сам то од Иване. Ваљда се и небо због тога окренуло. Нек му је лака земља.

Причам с Владимиром. Њему је супер. Драго ми је због тога. Бар је некоме супер...

Звали су ме из Параћина. Нећу кући. Нисам планирао. Има доста да се учи за следећу недељу. Не знам ни то кад ћу.

Овај блог постаје личнији него икада. Надам се да ће проћи још мало времена пре него што се поново речи претворе у војску. Сада ми звук марша баш и не би пријао. Пре неки Шопенов концерт.

Смарају ме сви. Хоћу да будем сам. Досадни сте... Концентрација је већа у празној соби.

Шмрк... Кашљ... Носотрес... И суза из десног ока, по цео дан... Смарате ме, бежите. Не могу да радим због вас.

Очи ми се склапају. Не желим да спавам. Желим да завршим започето. Остаћу будан. Остаћу јак. Мало Мултивите и све ће бити у реду.

Енде. Можда и није, али не могу више да куцам.

6 коментара:

  1. Vreme je posrano, to stoji. I meni je drago kada čujem da je nekome super, kao tvom drugu. Želim ti da što pre ozdraviš! U međuvremenu... nešto od Šopena. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала, Зверко, од помоћи си, као и увек. Унело је мало динамике у мој досадни рад :)

    ОдговориИзбриши
  3. Је ли то добро или лоше? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kradem Šopena,ako si završio sa njim :) I ja te razumem,čak se i moj ,,neprobojni" štit pozitivne energije srušio kao kula od karata pred ovim odvratnim oblacima.Ali,proći će.;)

    ОдговориИзбриши
  5. Данас сам цео дан с музиком, било је и доста клавира :) И сам сам свирао, ево већ негде 5 сати, мање или више... Легла ми је музика данас :D

    Ма проћи ће то све, знам ја. Зато сам и писао одмах, док сам још имао шта.
    Бар ми ова прехлада пролази. И опет сам сам у кући, по навици, па гледам да то време искористим најбоље што тренутно умем. Већ сутра опет нећу бити сам... Биће све у реду, негде око четвртка, претпостављам. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive