02. март 2010.

Неке ствари се осете...

Нпр. близина невоље када су жандарми у близини... Или контрола када двоје људи улази у бус на различита врата почетком месеца. И уопште :)

Најјаче од свих сазнања за данас било ми је да сам предвидео контролу читаву станицу раније. Таман сам успео да приметим како нам нешто нема контроле, није одавно била а почетак је месеца и време је за нове месечне маркице. Обратио сам пажњу и на то како неки људи оверавају карте. Тек што сам помислио то, аутобус је стао на следећој станици, на средња врата ушла је жена и стала до мене, а на задња лик и стао између неких људи. Видео сам како вади новчаник и помислио - мора да је контрола. Скоро да сам ускликнуо "Знао сам!", када је отворио новчаник и показао легитимацију. Имају они тај специфичан рад. Онда сам се упитао где је други контролор и окренуо се, те поред себе видео ону исту жену, сада с блокчетом у руци, како записује нешто, ваљда распоред или шта ти ја знам.

Лик је смарао неку студенткињу која није оверила карту и, "нећете веровати" (тако је она рекла), није имала рачун да је баш тада купила три карте на трафици. Није имала никакву легитимацију осим индекса. Мало ми је било жао, али треба мислити на то на време. Посматрао сам цео разговор, али ми је мрско да га препричавам. Углавном је лик нашврљао казну и све троје су изашли две станице касније. Било ми је чудно што је у бус на првој станици упао неки лик коме нису прегледали карту, а није ни показао легитимацију ни ништа друго... Мало нефер.

Помислио сам како сам се пар пута возио без карте, баш у доба када може бити контроле, јер нисам имао где да купим карту, а маркица ми је истекла. Имао сам среће да нисам тада налетео на њих. После сам помислио како је ипак добро што они раде свој посао (можда би било боље да буду још ригорознији, али свеједно), јер смо дужни да бар коришћење тог градског превоза, без кога многи не би могли функционисати, платимо, на овај или онај начин. Ко се тога не придржава, као да гази свој грађански морал. Бар ми тако изгледа...

Неке ствари се осете... Пијан човек... Клице у ваздуху када неко кине... Добар пасуљ или купус... Неизмерна радост... Песме Делија... Звездина победа... И треперење срца :)

2 коментара:

  1. I ja sam danas imala blizak susret sa ridžovanima. Gledam tu istu situaciju koju si opisao, jednog glade po glavi što je bez karte, a onda krenuli da drkaju jednu devojku. I, naravski, umešam se. :-)
    Pazi, krenuo ridža da prosipa priču kako ne važe legitimacije za nezaposlene iz 2009., a riba ima markicu i tu legitimaciju. A, inače legitimacija važi do kraja marta. I ja mu onako 'ladno oderem: "Kolega, na žalost, niste u pravu, postoji dopis o tome kod šefa!" On to progutao ko som, zahvalio se meni - "koleginici", i ostaviše devojku na miru.
    Kad pogledaš, a što mi da plaćamo, a da se svi preko 65 godina voze za džabe. Ni to nije u redu.

    ОдговориИзбриши
  2. Лукаво :) Мада нешто друго од тебе нисам ни очекивао, знајући да си непоправљиви борац за људска права...

    Добро, то је била малкице другачија ситуација, али ми искрено то не би пало на памет. А и не верујем да би баш поверовао да сам му ја колега :D

    О овоме за особе преко 65 година не знам ништа пошто сам још увек "нов" овде. Вероватно мисле да су пензионери своје одужили, мада тиме опет стварају неједнакости између класа, а све пензионере, и оне "заслужније" и оне који овом граду баш ништа нису дали, стављају у исти кош.

    Мало сам збуњен, немам појма како би у ствари требало да буде...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive