21. март 2010.

Да л' је то судбина, ил' ко зна шта ли је... (2)

Овај пост вероватно нема везе са првим који је носио овакав наслов, али нема везе.

Поздрав, другари. Није ме било пар дана. Очекивано за мене? Наравно. Али ја се увек на крају вратим :D

Ух,
Лудо, буразеру...
добро је било. Прођоше два колоквијума, оба неочекивано успешно (са једног су резултати познати, а са другог носим утиске :D). Прође и пут у Крагујевац - од сусрета са Новосађанима у првом аутобусу, преко вожње таксијем до Илићева, проласка кроз нову самопослугу, течиног и теткиног угошћавања (које је трајало мало дуже него што сам планирао - хвала тетка, хвала течо), луде вожње до Гимназије, па шетње до стадиона - све је било савршено :D
На стадиону уморни и навијачи и играчи, атмосфера млака, резултат 2:1 у корист домаћег, оставка нашег тренера и све уз ку*.
Пут до Владиног стана (други пут), кување чаја, испраћање Николе до хотела и трчање назад, испијање две шоље још увек врелог чаја за пет минута па одлазак до Гимназије. Нисам видео све које сам планирао јер углавном нису били доступни. Изненадила ме је невероватна комуникација са другарицом са којом, осим пар речи једном када сам јој однео неке дискове, нисам проговорио до јуче (осим преко четова и других неличних облика комуникације). Баш занимљиво :D
И тако је расположење порасло до врхунца док смо се опростили од неких Николиних другарица (једна му је и "нешто више", али само то) и онда јурњава до станице да ухватимо (касније се испоставило) последњи аутобус. У бусу упознали још неке другове, које смо могли и да не упознамо да нису утекли Ђаволима (било је 20-ак на њих 6). Помисао на то да смо и ми могли да страдамо тамо... Ух. Ништа друго. И хвала Богу што су сви преживели. Памтиће се Крагујевац.
Јутрос су ми рекли да сам се појавио на слици у ударној вести на сајту. Та слика је иначе и у галерији са утакмице, натпис је "Делије су биле уз Звезду" (као и сваки пут). То што је Звезда прсла јбг. Биће боље. Кажу ми да сам сад обележен. Не знам ко гледа ове слике и да ли ће ме ико препознати. Обележен сам у тренутку када сам први пут крочио на Север.
Углавном, то је добро прошло. А прошли су и колоквијуми, претходни 17/20, a овај данашњи изгледа 100%, ако се негде није поткрала грешка. Надам се да ћу издржати темпо, мора да се грува сада јаче него икада.
За моју љубав: ... Ах да, немам љубав. Јбг, мора нешто да фали.
Мир, љубав, вера, нада! Живи били!

6 коментара:

  1. Svaka čast za kolokvijume!
    Lepo si proveo vikend, vidim, iskoristio si dolazak proleća na pravi način! :)

    ОдговориИзбриши
  2. ,,За моју љубав: ... Ах да, немам љубав. '' Ahahaha,moja priča :)
    Bravo za kolokvijume,da bude tako uspešno i na ispitima :)
    I još moram da prokomentarišem tetke i teče,sve generalno:Užas!Ali,hvala im ipak :P

    ОдговориИзбриши
  3. Дајте динар за Звезду, дајте динар за Звезду, тако вам Бог помогао! :)))
    Данас сам гледао рекламу и смејао се од срца...

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала свима, потрудио сам се.

    Ивана, надам се да си и ти искористила почетак пролећа на прави начин :D

    Емотивна, тек имам један пост (стварно ужасавајућ) о теткама и течама, већ сам га написао али не могу да га објавим, нисам на свом рачунару тренутно. О љубави не бих, тренутно ми је и ова једна једина превише. Чудно је кад ти љубав пређе у обавезу.

    Стефане, рекламу нисам видео, али се надам да те је повукла да уделиш и ти који динар нашој Звезди. Ако ништа друго, смс на 2344 би био од помоћи ;) И да, драго ми је што си се вратио!

    ОдговориИзбриши
  5. Навијам за Звезду, али не толико да изјављујем да је она мој живот (и да су све остало ситнице...) :) Поруке нећу слати. Паре нека врати онај ко их је украо. Звезда је ионако прва :)

    ОдговориИзбриши
  6. Неке ствари су ствар слободне воље. Тебе, мене, неких фанатика и оних коју су је покрали.

    Неке ствари ће се можда променити и ту смо да утичемо да се не промене. То је оно што је коначни циљ сваког Делије - победа и титула. Како је све кренуло, не мирише на добро, али зато смо ту. Није да стрепим, само реално сагледавам ствари... Али нећемо о томе, зар не? Ионако ниси загрижени навијач, а верујем да те ни наша Суперлига (какав оксиморон) не дотиче баш пуно :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive