27. фебруар 2010.

Pivo vs. Mleko

Добро јутро, добри људи, тачно је 12.04, вријеме је за још једну туру свјежих вијести из кућице, са столице на једној ножици.
Већ је 12.05... Цео минут сам писао овај шугави увод :D

Што више читате, све више имате утисак да ја баш онако, људски пијем, кад год се упустим у нека дивља размишљања о this and that (не знам превод ове фразе, ваљда би звучало као "о овоме и ономе", мало ми је глупо на српском), и могу рећи да сам се и ја тога уплашио. А онда се десило чудо - изашло је Bello - није кока него млеко, да се разумемо у старту :) И тако ја, гледајући свакодневно ту рекламу (постери на станицама и билборди) за Bello, које нисам пробао и не планирам скорије јер немам потребу, добијем идеју да купим млеко... Шта ти је добар маркетинг :)

Први пут кад сам га купио, била је то она Кравица (то је већ постало властито име и страх ме да га поменем јер би могли да ме туже због повреде интелектуалне својине) од пола литра и ипак је попио (увек ми је имала некакав чудан укус, у најблажу руку) уз неку вечеру које се сада и не сећам. Онда је стигао "Лав" у новој амбалажи у локални "Макси" (пре тога сам пио тамно "Никшићко"), па нисам могао да одолим и да за једно вече не испразним флајку од два литра... Не знам шта сам тада писао, то је било пре три-четири дана, чини ми се. Јуче сам опет купио млеко... Овога пута "Суботичко свеже" са 2.8% м.м. (мислим да је то) и закључио да поред добре амбалаже има и савршен укус. Постао сам његов фан на Фејсбуку синоћ када сам сконтао да ми од литра није остало ништа а припило ми се... Тамо сам наишао на квази-рекламу "Суботичко млеко из свеже суботичке сисе :D" или тако нешто... Фрапантно, али поприлично истинито :)

И тако ја са пива полако прелазим на млеко :D Шалим се, наравно да не, али сада ћу фурати ту комбинацију. Данас је на дневном реду пиво, а сутра вероватно млеко. Биће недеља и мора рано да се устане. У понедељак ми стиже права, домаћа храна и то не могу да дочекам. Стиже ми и брат, па нећу бити усамљен. Сада сам усамљен само кад нисам на "социјалним мрежама", а почео сам и озбиљније да радим посао за који рок имам до сутра (незванично). Већ је на путу да буде завршен. Не знам да ли да прославим уз пиво или млеко... Предлози? ¦D

4 коментара:

  1. Ја данас не знам за шта сам... Можда ћу купити оба, па куд ме пут однесе. Ако уопште још увек нешто ради...

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam uvek za malo alkohola, a mleko ne pijem. ;) Ipak, to sam ja...

    ОдговориИзбриши
  3. Ја сам увек да се нешто пије... Навучен сам и на једно и на друго, сад је мртва трка :)
    Ипак сам оног дана пио млеко. Тренутно је таква ситуација да не могу да пијем пиво :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive