26. фебруар 2010.

Утисак стопала

---ово пишем из главе, тј. нисам ништа смислио и само пишем како ми пада на памет---

Сећате се оног Блуза, недовршеног... Блуз је фина ствар, јединствени начин да се осећања изразе. Уз мало музике, оно би била дивна песма. Мада версификација није баш поетична, текст свакако јесте.

Не знам шта сам хтео да пишем. Док сам написао први ред (оно под --- знаковима) већ сам био заборавио зашто сам тексту дао овакав наслов.

Нисам тужан, нисам ни сетан. Не осећам се као да ми је неко прегазио срце... Па ипак, ова песма ми је пала на памет:

Баш је добра, зар не?

Ништа ми није остало... Само песме. Контам да сам опет помало усамљен. То се јави после 2 дана самоће сваки пут. Досадно је кад си сам. Имам доста посла, али ми се не ради док сам сам... Не ради ми се ни кад нисам сам, али ми је тада лакше да радим. Песме су ту или да продубе самоћу или да је отерају. Ова је ту да је продуби... Тако је писана.

За разлику од ње, следећа је баш прављена кицошки и ствара ми утисак да сам, макар био сам на свету, опет срећан:

Ништа мени без тамбураша :)

Иначе има доста песама које ми газе по срцу... Баш онако људски. "Био пијан или не"... Не знам да ли сам вам причао ту причу... Ипак мислим да је најчуднији осећај кад свирам и певам и заплачем због песме и певам кроз плач. Баш ослобађа емоције :)

Још увек нисам наишао на тему о којој сам хтео да пишем... Није ни важно. Важно је да знате да ми је данас опет боље него јуче. Хвала Богу. Стиже пролеће, ваљда је због тога. Негде је на путу, требаће му још скоро месец дана, али стићи ће. А у пролеће "све бехара и све цвета"... Ијој, то није добра песма, тера на самоубиство :D

Само сам хтео рећи да рачунам на то да ћу и ја можда "пробехарати". Мада знајући мене, нешто сумњам у то. Увек сам био исти.

Уживајте у касном фебруару и дозволите сунцу да вас дотакне, бићете срећнији ;) Посетите некога кога одавно нисте видели, попричајте са људима око себе. Време је за дружење, зима је ионако скоро већ прошла. Нека ови дивни дани врате вашу веру у нека ведрија јутра. Живели!

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive