02. фебруар 2010.

Дивно

Срећаааааааа....... Радооооооооосттттт....... Како се изговара "ттттт"? Вероватно звучи као митраљез :)
Опет ми је лепо. Немојте да мислите да сам пијан, само ми је драго што сам изгледа очистио цео први семестар у првом испитном року. То значи да ће бити паузе у априлу :)

Били смо у пивници, учествовали у анкети. Кажу да су пиваре "Лав" и "Јелен" наручиле анкету (тј. ко их већ прави). Нова амбалажа, па се распитују колико су успели са иновацијама. На питање да треба да узмем 10 пива, која бих узео, рекао сам "10 'Лава'". На питање које бих пиво купио кад сам видео све оне флаше, одговорио сам "Опет 10 'Лава'". Амбалажа не утиче на квалитет пива :)
Иначе их не рекламирам, али ми је било све то симпатично. "Да ли ти се допада ова етикета?" - "Веома ми се допада". - "Зашто?" - "Зато што ми се допада"... Нека питања су ми била помало нелогична, стварно не знам да објасним зашто ми се нешто допада. Мени је логично да кад видим нешто складно, то ми се допада. А нова амбалажа "Јелена" је, ако ништа друго, савршено складна. О "Лаву" је већ мало дискутабилно...
Наравно, ниједна није добила оцену "савршена", јер су етикете писане гајевицом. Рекох да неко не уме да прочита колико има алкохола и од чега се прави. Мало претеривања није на одмет =)

Добио сам лименку "Јелена", чекам сутра ортака да је попије, пошто га ја избегавам. Од њега се понекад осећам грозно, неконтролисано ми се тресу ноге и мучи ме киселина. Ортак ако дође, правимо неку музику... Он има текстове добре, ја немам инспирације. Али ја правим матрице, тако да ћемо обојица бити продуктивни. Наравно, ако буде дошао.

Што више слушам Прти Бее Гее и Бед копиз, све сам глупљи. Не знам о чему да пишем текстове. Наравно, то нема везе са прозом, него са репом. Вероватно већина вас нема појма да се и тиме бавим :)

Хвала на комплименту, много сам добар.

5 коментара:

  1. Не знам због чега, али ми је драго. Хвала :)

    ОдговориИзбриши
  2. Свака част за први семестар! :)) Видим да си само тако happy :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kada budem zavrsila moj 'diiiivni' marketing, zvacu te da mi pomognes u istrazivanju trzista!!! :D do tada vezbaj :D

    ОдговориИзбриши
  4. Јесте... Хвала, Владо. :)

    Шта је потребно за истраживање тржишта? Увек спреман да помогнем, колико је у мојој моћи... ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive