01. фебруар 2010.

Пожелите ми срећу

Данас треба платити рачун за интернет, положити линеарну алгебру и учинити једно добро дело. Овај пост ћу едитовати како се која од тих радњи буде извршавала.
Хвала.

14:12
Ево ме, драги моји. Као што рекох, данашњи задаци били су ми да положим линеарну (ваљда сам успео), да учиним једно добро дело (надам се да сам успео) и да платим рачун за интернет (сигурно сам успео).
Пошто је све то обављено, могу нешто више рећи о томе...
Линеарну нисам учио на време него тек од синоћ, и право је чудо како сам урадио скоро све (један део једног задатка нисам). Пошто су била 3 додатна задатка, који мењају било који, претпостављам да ми је мисија успешно обављена :)
Нешто више о добром делу... На Стефановом блогу наишао сам на пост о малој Сташи Михић, као и вероватно већина вас. Мој ужасно скромни допринос (јер сам тренутно у таквој ситуацији) био је моје данашње добро дело. Заиста бих дао много више. Желим им сву срећу овог света и нека их Бог чува. Апелујем на све оне који су у могућности да помогну, да то и учине. Више информација о чему се заправо ради потражите ОВДЕ, јер ћете на тај начин бити много боље упућени у целу причу. Ја сам, у знак солидарности и подршке, преузео банер са Стефановог блога (пошто нисам баш вешт у дизајну) и знам да се он неће наљутити јер је у питању хуманост.
О рачуну за нет нећу овом приликом, само да знате да сам себи омогућио још најмање месец дана дружења са вама.

Хвала свима који су ми данас пожелели срећу, и онима који би то учинили да су били ту... Срећно и вама!

8 коментара:

  1. Хвала свима, све најбоље вам желим :)

    ОдговориИзбриши
  2. Извини што ти нисам још пожелела срећу. Нисам видела овај пост све до сад. Желим ти пуно среће!

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала Милице, и ја је теби желим :)

    Нема везе, већ сам поменуо да неко сигурно није видео пост на време... Знам ја вас, нико ми не жели зло, ово је било чисто као фраза, нисам знао шта да напишем :)

    ОдговориИзбриши
  4. Haha, opet procitah onaj deo: ''da platim racun za internet (sigurno sam uspeo)'' :D :D :D

    ОдговориИзбриши
  5. Сигуран сам само у ствари за које имам доказ... За рачун имам признаницу :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive