28. јануар 2010.

Кад тамо, а оно...

Вратио сам се кући. Дуго ми је требало. Надам се да је и њима било лепо као и мени и да никоме нисам био на сметњи. Шта ћу кад ме људи воле. Бар имам такав утисак.
Добро је било. А код куће - 19 степени у једној соби, који више у другој. У кухињи пуна велика кеса смећа. У фрижидеру нека храна, Бога питај колико стара и да ли је јестива више него једном. У судопери и поред ње неколико чаша, шоља и тањира. Богме је било весело док ја нисам био код куће.
Осим овога, треба и собе средити. Превише је лома. Треба склонити све пиће и јело којим сам се лењо частио ових дана. Треба узети зогер и мало пребрисати подове. Треба загрејати воду, за судове, за туширање. Треба средити ствари баш онако, на глобалном нивоу.
Мораћу. Ионако немам паметнијег посла. Треба још и да прочитам неке теореме за сутрашњи испит. Само да прочитам и да се уверим да знам да их докажем... Ипак је то чиста логика.
Треба спавати и сутра се пробудити на време. Слабо сам спавао претходна три дана...
И тако, доста сам се жалио. Сада ме чека посао. У то име, ево и једне песмице симболичног назива...

Надам се да ће с вама све бити у реду. Нешто сте ми тмурни ових дана.

2 коментара:

  1. "Само да прочитам и да се уверим да знам да их докажем... Ипак је то чиста логика."

    Ostadoh odusevljena nad ovom recenicom :) Ali i onim ciscenjem na globalnom nivou :)

    ОдговориИзбриши
  2. Не знам тачно због чега те је одушевио овај уређени пар реченица :)
    Не знам ни какви су резултати, али сам све одрадио без проблема. Тако то обично и бива са мном и логиком.

    А чишћење на глобалном нивоу? Ништа од тога, успео сам само да прострем веш и да оперем и сложим све судове. Поред тога десило ми се да сам обећао другу да ћу му нацртати и послати неки алгоритам још 27. ујутро, па сам обећање морао да испуним. Ствари су мало лепше распоређене, али још није било чишћења подова... И још увек је хладно.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive