27. јануар 2010.

Зауставите Дунав и сказаљке старе...

Слушам ову песму и јављам вам се из стана у коме живе Маре, Цоа и Савке... Ниједан од њих тројице тренутно није ту, отишли су да једу. Мени је овде супер, после ће донети и мени нешто из пекаре и тако... Славимо Ацин рођендан, биће лудило.
Обећао сам неке приче из нафталина. Смањио сам њихов број, одлучио сам да не пишем све. Нешто се преломило у мени ноћас и више не знам у ком смеру идем. Бар што се тиче другог круга.
Лепе вести: десетка из енглеског, десетка из увода у организацију рачунара. А шта би друго? :)
До јутрос у 7 сати сам био на нету. Преко жице смо пуштали неке добре старе народњаке и пили... Било је то за уживање. Баш се радујем. Мада нисам много спавао данас. Али нема везе, да смо ми живи и здрави. И да нас чува Бог.

--
Опет сам добро расположен. Све вас волим! Поздрав из топле собе у Далматинској улици.

5 коментара:

  1. Ostavljam prvi komentar :)
    Samo da kazem da citam,i odusevljavam se :))
    Cestitam za desetke,i zelim lep provod veceras ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si lepo raspoložen, trudi se da tako i ostane! Sve čestitke za desetke! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  3. Драго ми је што имам још једног читаоца за кога нисам знао... Поздрав, emotivna! И хвала на лепим жељама, супер нам иде, бар за сада.

    Хвала и Ивани. Али то се од мене очекивало, зар не? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Naziv posta je odličan! To je divna pesma i meni posebno draga. Nadam se da ću ovde svašta lepog naći i pročitati ;)

    Čestitka za desetke.

    Pozz
    Spisateljica

    ОдговориИзбриши
  5. И ја је страшно волим... Сам звук тамбурице у мени пробуди нека необична треперења, ту негде око срца. Е сад, што није било тамбураша на рођендану, то је друга прича. Знају сви шта воле ови "нови" млади да слушају. Било је неких тешких крајности, али сам преживео :)

    Хвала пуно на честиткама, надам се да ћу бити још бољи, јер увек може боље.

    А што се блога тиче, има ту свега и свачега, од обичних уноса у дневник, преко разних мојих покушаја истраживања неких друштвених феномена, неких текстова који можда припадају кичу или шунду, па до мање или више патетичних излива емоција... Практично "од игле до локомотиве", што би рекао наш народ.

    Видим да се у свом раду углавном бавите љубављу, па ће ми бити интересантно да пратим Ваше уносе онолико колико ми то време и расположење дозвољавају. У сваком случају, желим Вам топлу и искрену добродошлицу у светове моје личне логике и маште :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive