24. јануар 2010.

Прича из супермаркета и савет за домаћинство

Време када ово пишем: недеља, 24. јануар 2010, 22:02.
Данас је недеља. Још увек. Мислио сам да ће бити још један од оних дана када ми се не устаје из кревета до три поподне. Тако је и било, али је моја савест натерала вољу да промени одлуку и пристане да укључи прекидаче живота у мени мало раније. У 11 сати сам устао и брзо се спремио за одлазак до продавнице. Хитно нам је требало хлеба и тоалет-папира. Око тога је и ова данашња прича за лаку ноћ. Ако у време када је читате није ноћ, још боље, нећете се успавати.
И тако ти ја отишао до оближњег Максија (ту ме цене, ту купујем, тј. ако ово већ није регистровани заштитни знак ДМ-а у који не улазим) да купим те две фине ствари. При том сам морао прво да подигнем новац са банкомата и испоставило се да сам био у праву када сам то учинио. Узео сам корпу и приметио три поприлична реда од по десетак људи за плаћање на три касе које су функционисале. Или их је можда било четири?! Небитно.
Хлеб сам узео из њихове пекаре, јер њега највише волим, иако многи тврде да уопште није као хлеб. Мени има укус кифле, а кифле обожавам :) Онда сам дохватио прво паковање од четири ролне тоалет папира на које сам наишао и кренуо ка каси. Стао сам у ред за прву касу, а онда приметио да за другом ради моја омиљена касирка. Нека, данас нисам био спреман за њу...
Стојећи тако у реду слушао сам галаму двојице комшија од којих један очито није одавде. "Е, комшија, има Пироћанац пара. Ја сам ове паре поштено зарадио. Радио сам 40 година као металостругар. Хеј, знаш ли ти шта значи 40 година радити као металостругар? 40 година сам провео на ногама. И хвала социјализму!" - "Ћути бре више, ко тебе да слуша"...
"Колегинице, имате можда да ми замените 1000 за две по педесет?"
"Две по педесет?"
"Ијао, две по петсто"... (онда је моја омиљена касирка за сваког другог следећег купца прозивала своју колегиницу која нема појма које две новчанице чине једну од 1000)
"Ево изволите, госпођо"...
"Госпођица, како можете"... бла бла бла, тај део нисам чуо.
"Ето, и уместо сад да частите што сте остали у пензији, ви њој још госпођо" (или тако нешто)
"Па и частићу, ево сутра доносим кафу"
"Е, немојте ми то сутра, ко зна где ћемо ми сутра бити"
"А идете на одмор?"
"Хе, нећемо ми на одмор. Мени нема одмора још три и по године..."
"Ех, да сам знао сад бих купио 200 грама кафе, али сутра доносим, обећавам"...
И тако неке приче... Онда се окренула ка својој колегиници на првој каси, где сам баш ја био следећи купац, и шутнула ме у цокулу. "Ијао, извини..."
Мислим да сам се и ја њој извинио, нисам сигуран. Ко зна где ми је мозак тада лутао.

-- крај првог дела--
--други део - Савет за домаћинство--

Како да од кухињског убруса направите тоалет папир

Као што сте приметили, нисам много обраћао пажњу на било шта око себе у Максију сем на хлеб. И тако, случајно сам купио кухињски убрус, за који немам држач у вц-у. Е сад, да би све то било много практичније, од две ролне убруса направио сам четири ролне обичног тоалет папира. Како?
Узео сам зупчасти нож којим сам синоћ секао обланде, пошто је он остао у соби. Опрао сам га врелом водом, да би био функционалан и нелепљив. Први покушај (с првом ролном) није ишао баш по плану, па сам променио план. Мој алгоритам отприлике изгледа овако:
Пробости ножем ролну на некој тачки на половини омотача тако да нож прође кроз обе стране као нека тетива кружнице коју образује омотач, најбоље пречник.
Одатле ка једној од половина сећи ролну као што бисте секли хлеб или било шта друго. Када се једна страна омотача потпуно расече, лако је поломити ваљак по средини (расеченом делу) и остатак се лако раздваја. Ивице нису баш равне (нарочито ако идете зупчастим ножем, што је моја препорука), али су добијени делови величине обичне ролне тоалет папира.
Наравно, функционално је исто колико и тоалет папир (у зависности од тога који убрус користите). Препоручујем храпаву страну (страна окренута центру ваљка) јер је боља у упијању, а и нема шаре (обично предња страна убруса, па и папира, има неке шаре).
Ето тако, испод су илустрације. Ако има икаквих питања, слободно их поставите у коментарима :)

Прва слика указује на то да је у питању кухињски убрус. Друга показује како то све "належе" на обичан држач тоалет папира, а трећа указује на бројност новодобијених ролни (једна је на држачу).
Време завршетка поста: 22:24

11 коментара:

  1. Али зашто тако мислиш, зар није све лепо испричано? ¦D

    ОдговориИзбриши
  2. Tim gore!!! :D
    Element humora u tvojim tekstovima dolazi upravo iz cinjenice da ih pises potpuno ozbiljan (makar prividno)!! :)
    Mislim, ovo je trebalo da me nasmeje, jel da??? :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Али ово је све реалност, каква год она била. Драго ми је ако неко налази било шта смешно у мом заморном и досадном животу. А зашто ми је драго? Јер немам паметнија посла него да пишем глупости по едиторима за текст и очекујем да то неко искоментарише, у најбољу руку позитивно. Људи, ја се храним овиме, осим блога једини живот који имам су факс, Mafia Wars, Rock Riot, Звездине утакмице и глупави статуси на Фејсбуку. Наравно, покоји телефонски разговор или смс порука није на одмет.

    Поента приче је да пронађете себи занимацију у животу ако вам је досадно. И не заборавите да о томе пишете на блогу, да и нама који од тога живимо буде интересантно :)

    Драга моја Кристина (о Боже колико вас присвајам то није здраво), тек сад изгледа као да сам одлепио. Немој да се увредиш ни случајно, ово је друга страна Џокера. Тј. ТоМЦее, не знам више ни ко сам.

    Поздрав ¦D

    ОдговориИзбриши
  4. Наљутиће ми се ортаци, нисам их поменуо. И они су мој живот. Нарочито четвртком.

    Да не заборавим: и породица. Али њих подразумевам у себе. Њихови животи су посао, кућа, телевизор, књиге, игрице... Ништа посебно. Али барем не живе од коментара својих читалаца и броја посета... Благо њима.

    ОдговориИзбриши
  5. Vidim ja, vi i dalje vilenite :) Ne ležete pre ponoći :)

    ОдговориИзбриши
  6. А видим ја да си и ти легао пре поноћи :)

    ОдговориИзбриши
  7. Да, у праву си :) Другим речима: прави се јавио :D

    ОдговориИзбриши
  8. Mislim na neme :D, ja sam taj koji sam se "javio".

    ОдговориИзбриши
  9. Jao, smešno mi je, jer sam i ja nedavno kupila ubruse za kuhinju umesto toalet-papira, pre jedno mesec dana možda. :D Potroši se i to!

    ОдговориИзбриши
  10. Па наравно... Како кажу Бабе: "Сваком се деси, касније ил пре, да нема више чиме да се обрише" ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive