20. јануар 2010.

Пауза на други круг

Миле моје и мили моји,
Схватам вашу потребу да на овом блогу прочитате и понешто што није овако суморно и тужно као претходних пар постова. У то име ја вам се извињавам што сте ових дана морали да читате неке глупости које сам писао (неки од вас ће помислити или рећи да то нису глупости) док сам био "у фази". Фаза... Имао сам разне фазе. Сад сам се сетио оне "релативне опсесије", послао ми је друг дефиницију коју сам му некада дао кроз један описни текст. Ево, цитираћу ту поруку овде:
I tako razmisljajuci o tome shvatio je da je bolestan... A lek moze biti, kao i bolest, jedino psiholoske prirode... Ta bolest, relativna opsesija, kako je sam nazivao, pogadjala ga je isto tako relativno cesto, otprilike jednom u 4-5 mjeseci i zapocela bi pokusajem da se uklopi. Usledio bi privid odbacenosti, "momenat slepog creva", koji se ogleda u pricinjavanju da bi svima ljepse bilo bez njega... Momenat slepog creva je izuzetno traumatican jer ga u stopu prati anksioznost i nagovestaj depresije. Potom osoba razmislja samo o momentima iz price i to je u stvari onaj deo zbog koga je bolest nazvao opsesijom. Ona je relativna jer je osoba njome zaokupljena samo kad nema nista sto bi joj skrenulo paznju. Moze da traje krace ili duze ali su posledice katastrasne. Osoba postaje zatvorenija, gubi i ono malo samopouzdanja i spas trazi, npr, u alkoholu... Takvim osobama obicno niko ne moze pomoci ako ne pomognu sami sebi, jer se po pravilu one nikome ne povere do kraja, pa niko ne vidi njihov problem... Dakle, problem sa relativnom opsesijom je ozbiljan.
Е сад... Морам вам рећи да је та релативна опсесија поприлична глупост али да се многима дешава. Мени тренутно не, ја сам био у једној другој фази. На коју стављам паузу.
Могу вам рећи да сам ето, чисто онако, данас одлучио да паузирам "други круг" из више разлога. Један од њих сте ви и што мени недостаје нешто занимљиво а у исто време и весело на овом месту. Други је што не смем да допустим да ми "други круг" поремети планове да ми буде лепо баш ових последњих јануарских дана у овој години. Трећи је што тренутно има толико лепих ствари које ми се дешавају и што сам схватио да сам у животу имао невероватно пуно среће код више кључних одлука, као и уопште у реализацији разних животних задатака. Четврти разлог... Па, рецимо да је потребно да неко од нас буде способан да чува овог другог, а мислим да она то дефинитивно није.
Други круг је тако стављен на паузу. Он још увек траје, тачније ни први се никада није ни прекидао, то је био само привид. Лош покушај да се неке ствари избаце из главе. Онакав покушај у какав је сада она упала. Треба јој помоћ. Даћу све од себе.
Разне ми се мисли мотају по глави, неке од њих су помало болесне... Неке ћу можда поделити с вама, али мислим да сада није прави тренутак. У међувремену ја ћу поново привремено све то заборавити и посветити се слободном четвртку, петку за узимање потврде против војске, суботи - смислићу већ нешто, треба и да се учи. Недеља ко недеља, кад дође знаћу шта ћу с њом. Од понедељка креће јануарски рок. А следећи викенд - смем да се опустим - "крај краја и почетак почетка. Ништа више не може бити исто".
Да се приметити да нема времена да се и ја погубим у неким зачараним круговима из којих, бар за сада се чини, неће бити скорог избављења.
Волим вас што сте тако фини према мени и што ми дајете до знања да није све тако црно. Хвала Богу... Обећавам да ћу бити ведар, бар до недеље (мада није у мом стилу да нешто обећавам). А после? Ваљда ће се нешто променити. Мада сумњам, такве промене су ужасно споре. Знам по себи.

Није да сам сада оно скроз екстра, баш из горе наведеног разлога, али ћу се правити да је све у реду, бар нека тако изгледа. И благо мени кад могу овако да мењам расположења. Шта бисте дали да сте на мом мјесту? :)

13 коментара:

  1. Hahaha :D
    Ja znam da ovaj post ne bi trebalo da je smesan, ali (parafraziram): druga faza se nadovezuje na prvu fazu koja ustvari i nije neka faza, i onda druga faza traje paralelno sa prvom fazom, koja ustvari nikada nije ni prestajala da traje, ali na njoj je trenutno pauza, jer je trenutno na redu druga faza, pa prva faza ceka da se ona zavrsi itd... :D
    hahah, koji si kralj, majke mi :D

    Drago mi je da si raspolozen!! :D
    Potrajalo ti!!! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Не знам колико си разумела овај пост, то зависи можда и од тога колико си уназад читала мој блог... Нема "прве и друге фазе". "Други круг" се односи на нешто што сам назвао "платонијум" (то нигде нисам навео у свој својој интелигенцији), а што сам привремено напустио почетком прошле године (како се завршила претпрошла година...). У ствари та ствар никада није коначно завршена, и отприлике сад се поново, не својом вољом, враћа. Међутим, како ми је већ прешло у навику да је готово у потпуности потискујем (те из мене повремено провири кроз неке небулозне или сетне постове), и сада сам на њу ставио "паузу", да бих могао да завршим започето.
    А ова релативна опсесија и то... То је било још пре настанка овог блога =)

    Хвала на лепим жељама и драго ми је што си тако лепо искристалисала себи у глави шта сам хтео да кажем :)

    ОдговориИзбриши
  3. Пардон, хтедох рећи "не мојом вољом", управо својевољно се враћа :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa, vidis, nemam pojma za taj tvoj 'platonijum' :/
    Mislim da se nije pominjao u poslednjih mesec - dva, koliko se ja vec druzim sa vama, blogerima... :)

    Jao, bre, Tomcee, komplikovan si do zla boga!! Jadna tvoja devojka, familija, ortaci... Moraju da su totalno upuceni da bi mogli da te prate...:D
    Al, dobro de, kristalise se i meni... sve u svoje vreme haha :D

    Mada, makar nisi dosadan :D

    ОдговориИзбриши
  5. Немам времена да будем досадан, сувише тога се врти у игри. :)
    Ваљда зато и немам девојку. Фамилија зна само оно што треба да зна. Ортаци - како који, зна се шта је чија област.
    Блогери - познавање блога је сасвим довољно... Полако, схватићеш већ. А можда и нећеш, неке постове данас ни ја не схватам.
    Логика је логична тамо где бира памет... Тамо где бира срце опет мора памет да се умеша, иначе оде све. Логика је краљица!
    Хвала на комплименту :)

    ОдговориИзбриши
  6. Pa, kako bre to, nemas devojku?? A 'vamo ove silne avanturice u GSP-u?? Bogami, svasta se desava u toj 83-ojki hehe :D
    Salim se, kapiram skroz :D

    Odoh sad da spavam, imam sutra voznju u 10 ujutru... ne znam kako cu da ustanem, ceo januar spavam do podne... o_O

    aj, laku noc!! :D

    ОдговориИзбриши
  7. Концентрација ;) (84 је у питању)
    Не знам шта је то код девојака, све су компликоване а ниједна не воли компликоване типове... Чудна ствар.

    Лаку ноћ и ведар дан, добре гуме или шта ли се већ каже пред вожњу... Успећеш, веруј у себе :)

    ОдговориИзбриши
  8. hahaha, dobre gume xD
    volela bih da je proslo sve, ali, nazalost, danas sam imala cas, ne polaganje :D
    imam ja jos da vozim ihaaa...!! :D

    opaka stvorenja, te devojke... strasne stvari... hahahaha :D

    ОдговориИзбриши
  9. О, па ако, срећа и при учењу помаже :)
    А за девојке... Како очекујете да ми знамо шта хоћете кад ни саме не знате? То је то :)

    ОдговориИзбриши
  10. oho, pazi ti njega sto globalizuje... :p
    stidi se... evo ja npr, tacno znam sta hocu... PRINCA VILIJAMA OD VELSA :D

    http://www.elitearticlesource.com/wp-content/uploads/2009/12/967_princewilliam.jpg

    ОдговориИзбриши
  11. Охо, високи циљеви... :) Лепо је имати идеале, макар били и префињени плавооки плавушани. Не знам ништа о њему, а и нешто ме сад не интересује да баш тражим податке, али ако би њиме била задовољна, ја то поштујем.
    Ја нпр. са друге стране немам идеал што се тога тиче. Мислим да идеално за мене и не постоји...

    ОдговориИзбриши
  12. Кренуо сам да пишем пост о идеалима и видећете моју поенту када будем завршио, тренутно немам баш пуно времена.
    Идеалу каквог га ја замишљам никад не би могао да се допадне неко као што сам ја, тако да прича о мом идеалу отпада... Рецимо да је то увод за следећи пост :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive