19. јануар 2010.

Коментар самога себе

Милан took the Koji si temperament po Hipokratu? quiz and the result is Melanholik
Osećanja: dubok i promišljen, analitičan, ozboljan, kandidat za genija, talentovan i kreativan, sklon umetnosti, muzikalan, filozofska i poetska duša, osetljiv na lepo, nežan, požrtvovan, savestan, idealista. Na poslu: planer, perfekcionista, visoki zahtevi, pazi na detalje, istrajan i temeljan, uredan i organizovan, čist i negovan, štedljiv, vidi probleme, nalazi kreativna rešenja, završi ono što je započeo, voli liste, grafikone i tabele. Kao roditelj: postavlja visoka merila, želi savršenstvo, stan drži uredno, budno prati decu, potčinjava svoju volju drugima, podržava obrazovanje i talenat. Kao prijatelj: oprezno se sprijateljuje, rado ostaje u pozadini, ne skreće pažnju na sebe, veran je i odan, sluša pritužbe, može da reši tuđe probleme, brine o drugim ljudima, saosećajan, traži savršenog prijatelja.

То они кажу. И ја кажем да се 90% поклапа... Можда и више.
Направио сам глупост покушавајући да изменим боје на шаблону, и нисам знао како да их вратим на старо. До садашњег изгледа догурао сам преко разних нијанси розе и лила боје, црне, тамно-зелене, бордо... Нешто сам измувао на крају и направио ову комбинацију. Није тако лоша, мада се неке боје баш и не уклапају како треба, али добро. Рецимо да је ово тренутно стање. Како у мени, тако и на блогу.
Немам шта да кажем. Ваљда у недостатку обавеза (мада их има, ако ћемо поштено, али се мени нешто сада и не ради, правим малу паузу) размишљам о неким другим стварима и неким прошлим временима. И неким лицима. Која познајем до најситнијих детаља, и која не познајем уопште.
Није ово сада размишљање на тему пролазности живота. То што сам ја меланхолик не значи да сам опет овде дошао да кукам. И то све што сам прорачунат и паметан и таленат и геније и шта све не... Па опет, то не бира памет него срце.
Луди Балашевић... Не зна да престане...
Чекам да прође јануарски рок. Одох човека који све зна. Ваљда ће ми бити боље кад се вратим.

7 коментара:

  1. Има једна песма од Гриве и зове се "Фебруар је месец у знаку мачора".

    Ако те занима, погледај текст на овој страници http://www.svastara.com/muzika/?tekst=12716

    ОдговориИзбриши
  2. Занимљив текст, мада нисам у стању да га повежем са својим постом... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Знам, али то је утеха, на неки начин ако оћеш, јер фебруар само што није. А јануар је такав какав је, не волем га ни ја :)

    ОдговориИзбриши
  4. Еее... Фебруар... Још да сам мачор =)
    Мада како сам испланирао време у следећих месец дана можда и постанем, никад се не зна.
    Ма добар је јануар, него прилике нису добре. Кад нема снега, јави се нешто друго да те подсети зашто га не волиш.

    ОдговориИзбриши
  5. Не брини, проће још воде Моравом. Твоје бриге однеће Морава у Дунав, а Дунав ће је однети у Црно Море :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nacekacemo se mi dok ti ne objavis neki veseli post :)
    Mada, zelena mu dodaje dozu veselosti...!! :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Надам се да сте се начекали, прошла ме је фаза ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive